Що слід знати про колекцію прикрас, присвячену сторіччю Chanel №5
Тома дю Пре де Сен-Мор, креативний директор парфюмерно-косметичного і ювелірно-годинникового напрямків CHANEL, — про колекцію прикрас, приурочену до столітнього ювілею CHANEL №5.
Том дю Пре де Сен-Мор. Фото представлені CHANELНа естетичному рівні зв'язки очевидні. І парфум, і діаманти роботи Габріель Шанель витончені й далекі від мінімалізму. Як і прикраси, аромат № 5 носять на шкірі, і подібна тактильність викликає емоції та глибоко особисті переживання. Замість "кількох крапель CHANEL № 5", Мерилін Монро могла б з тим же успіхом сказати, що надягає на ніч лише діаманти. Пляшечка парфумів № 5 огранена і виблискує, наче дорогоцінний камінь. А в шлейфі аромату відчувається сяяння й багатство, як і в творах високого ювелірного мистецтва.
CHANEL №5 – парфумерна ікона й джерело натхнення для ювелірів новітнього часуАромат теж вічний. З незапам'ятних часів пахощі використовували для бальзамування, вони оповідають про вічність і священні обряди. Вони, як і дорогоцінні камені в прикрасах, — посередники між земним і божественним. І навпаки, що може бути ефемернішим, ніж мерехтіння ограненного каменю, більш минуще, ніж його відблиск на шкірі?
Брошка, біле золото, діаманти, CHANEL HIGH JEWELRYЦей аромат має безмежну владу, він здатен надихнути на що завгодно. Створюючи Collection № 5, Патріс Легер не просто відтворив форму пляшечки — він, залишаючись на чималій відстані від аромату, зберіг свободу у своєму до нього ставленні, щоб вловити його дух. CHANEL № 5 — і концепція, і натхнення. Цей парфум вчить літати, дає крила для уяви.
Час. Хто б міг подумати на початку ХХ століття, що лабораторна колба стане предметом розкоші й культом усіх парфумерів? Для подібного тріумфу потрібне рідкісне поєднання удачі, простирадл Мерилін Монро і робіт Енді Ворхола. Але, перш за все, об'єкт має говорити мовою того часу, в якому існує, бути знаком своєї епохи, не побоюючись бути зламаним нею.
Годинник, біле золото, діаманти, CHANEL HIGH JEWELRYСаму ідею колекції, якої раніше просто не існувало у світі ювелірних прикрас. У 1932-му Габріель Шанель першою представила серію коштовностей, пов'язаних однією темою, — Bijoux de diamants. CHANEL перетворили прикраси, які досі виконувалися на замовлення, на нову категорію розкоші — з колекціями, глобальною стратегією, метою і задумом, покладеними в основу дизайну. Створення колекції, де враховується, як лягає прикраса, які викликає відчуття, яке почуття ексклюзивності дарує жінці, яка його вибрала, — свого часу це стало воістину революційним проривом.
Сукня може бути скроєною з найкращих тканин у світі, але якщо вона висить лантухом, якщо власниці в ній незатишно — це не предмет розкоші. Те ж саме і з прикрасами.
Крім того, як на мене, CHANEL привнесли у високе ювелірне мистецтво особливу елегантність. Це ім'я, яке гарантуватиме виняткову якість. Тут головний, радше, стиль, ніж об'єкт. І доки ми залишаємося вірними стилю CHANEL, можливо все.
Каблучка, біле золото, діаманти, CHANEL HIGH JEWELRYУ ньому є легкість, але немає крихкості. Прикраси небагатослівні, вони не поетичні й не ефемерні. Вони цілісні. Крім того, їм властива яскраво виражена графічність — у лініях, колірних рішеннях, виборі монохромної палітри. Ювелірні вироби CHANEL безкомпромісні.
Сережки, біле золото, діаманти, CHANEL HIGH JEWELRYМи давно хотіли попрацювати з Маріон. Як актриса, вона передає той самий французький дух — ледь уловиме поєднання правил і важко завойованих свобод. Кольє якнайкраще втілює дух CHANEL № 5 — звісно, Маріон Котійяр, обличчя аромату, мала його надягти.
Маріон Котійяр в кольє № 5, біле золото, діаманти, центральний діамант вагою 55,55 карата. CHANEL HIGH JEWELRY. Фото: Karim Sadli. Париж, 2021