Це фантастика: Chanel №5 у флаконах, що за ними всі шаленіють
З нагоди сторіччя Chanel №5 виходить лімітована колекція Chanel Factory 5, до якої ввійшли сімнадцять лімітованих засобів у надзвичайних пакованнях. Вони символізують свободу, зухвалість, сучасність і французький дух, властиві Дому з моменту його заснування.

Упродовж цілого століття №5 постійно оновлювався. І у 2021 році він не перестає дивувати. Щоб відсвяткувати сторіччя культового аромату, Дім створив лімітовану колекцію засобів. З цієї нагоди у 29 найбільших містах світу відкриються спеціальні тимчасові крамниці. А також буде запущено цифрову платформу, де можна буде зануритися в атмосферу "Фабрики" Chanel Factory 5. У "заводських умовах" можна буде поспостерігати, як засоби рухаються робочими станціями на різних виробничих лініях.

Олійка для тіла в технічному тубусі, таблетки для ванни в чайній банці — і вміст, і форма викликають wow-ефект. "Засоби, які ми використовуємо регулярно, можуть бути такими ж цінними, як і засоби для особливих випадків. Вся річ у враженнях", — каже Томас дю Пре де Сен-Мор, керівник відділу глобальних творчих ресурсів Chanel з питань ароматів і краси.

Chanel Factory 5 віддає данину підходу Габрієль Шанель, її прагненню порушувати правила і бути вільною. У межах цієї концепції бренд повертається до вихідного паковання №5, що колись було звичайною лабораторною ємністю, функціональним об’єктом, а нині — предмет розкоші. "Вириваючи утилітарні товари зі звичного контексту й надаючи їм естетики № 5, ми повертаємося до знакового творчого акту Chanel: перетворення функціонального об’єкта на предмет розкоші".

"Молодість — це спосіб думання, сміливість відступати від правил, мати свободу бути собою всупереч умовностям, жити легко, але не легковажно", — каже Томас дю Пре де Сен-Мор.

"Молодість — це стан душі", — вважають представники Дому. Мінімалістичне чорно-біле паковання — не просто данина епосі інстаграму. Чорне й біле в CHANEL — це суть № 5, лаконічність, радикальність, мінімум декору. Щось поза межами й трендами. Ці контрастні кольори — данина попкультурі й попарту, які прокладають місток між мистецтвом і товарами повсякденного вжитку.




