RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Для двох: нова колекція Lutiki

14 лютого 2020

Український лейбл Lutiki називає себе бренд-серіалом, а його нова серія – це іронічно-прозаїчна історія кохання під назвою Koitus. Дизайнерка Соня Солтес вирішила представити колекцію в різних форматах.

До нової лінії увійшли унісекс-сорочки в велику клітинку, які в жіночому гардеробі володіють сентиментальним зарядом «речей бойфренда», і стьобана біла ковдра оптимального розміру, щоб загортатися удвох або наодинці. Такий лаконічний набір – цитата постільної сцени у фільмі Годара «На останньому диханні».
Ковдра прикрашена монохромною вишивкою і тамбурним швом. Написи Lutiki і Koitus розміщені по лініях кросворду. Святковим акцентом є червона буква «О», яка скріплює ударною голосною ім'я творця бренду і назву нової серії. Сорочки створені в одиничному або максимум парному екземплярі. По якісну шерсть Солтес влаштовує рейди на текстильні стоки, тому повторюватиметься універсальна модель, але не забарвлення. Речі пошиті з добротної вовни з сарторіальною упередженістю: полички і шви закріплені обтачками і бейками з тонкої вовни.
 

Новий епізод Lutiki включає і прикраси. Браслети-змії, представлені в попередній серії «Затемнення», тепер «ожили» і набули колір: золота пружина браслетів обгорнута навколо червоних шнурів, на голові рептилій красуються емалеві крапки в тон. Нові кліпси з червоними і чорними емалевими мітками доповнені підвісками: словами Lutiki і Koitus або символами Марса і Венери, а також «трансгендерним» вензелем, в якому поєднуються жіночий і чоловічий знаки. Носити сережки можна окремо, різними парами, на мочці або вушній раковині. Можна закріпити на масивному ланцюгу на карабіні. Ланцюг з'явився у відповідь на запити на чоловічі прикраси Lutiki, але, як і всі речі в новій капсулі, легко може перекочувати і на шию другого партнера.

Лінію одягу Koitus доповнює медійний контент. Крім фотографій є ще короткий метр з учасниками творчого об'єднання артистів-танцівників Apache Crew, знайомих українському глядачеві за кліпами Джамали і Монатика, а зараз вони активно гастролюють світом. Перформанс танцівників Дані Зубкова і Анастасії Харченко (остання знялася в рекламній кампанії нової весняної колекції Adidas x Stella McCartney) – імпровізація на тему близькості.

дизайнер ·

Ще в розділі Бренд

Популярне