Історія речі: сукня на запах Diane von Furstenberg

31 грудня 2018
31 грудня день народження відзначає один з найвідоміших американських дизайнерів Діана фон Фюрстенберг, яка вписала своє ім'я в історію моди ще в 1970-х роках. Саме вона придумала легендарну сукню на запах, а Vogue.ua розбирається, у чому ключ успіху цього модного винаходу.
"Одягни сукню і відчуй себе жінкою" – гасло першої рекламної кампанії Diane von Furstenberg, у якій дизайнер виступила ще й моделлю, відразу визначив долю сукні на запах. Вона скромно називала її шматком тканини з рукавами, але тисячі жінок по всьому світу підкупила ця простота і універсальність. Сукня на запах мала головну перевагу – приховувала недоліки фігури і давала свободу рухам.

У численних інтерв'ю Фюрстенберг не раз стверджувала, що ця сукня з'явилася в потрібний час і в потрібному місці. У 70-х численні вечірки та прийоми стали синонімом всього десятиліття, а яскраві малюнки на цих сукнях простого крою робили їх доречними всюди. Ідея сукні на запах практично завжди лежала на поверхні – вона максимально нагадує домашні зручні халати, а заповзятлива Фюрстенберг просто вивела її на вулиці.

Діана фон Фюрстенберг з моделями на презентації колекції, 1976
Були часи, коли візитна картка Diane von Furstenberg зникла з полиць магазинів. 1985 року, через 11 років після винаходу сукні, Фюрстенберг вирішила зупинити роботу свого бренду. На той момент було продано понад 5 мільйонів примірників фірмового вбрання і дизайнер розуміла, що точка перенасичення вже близько. Однак в кінці 90-х новий сплеск інтересу до вже вінтажних суконь Diane von Furstenberg змусив її повернутися на модний олімп і заново почати випускати ті самі сукні на запах в найнесподіваніших інтерпретаціях. На питання журналістів про те, чи не набридла їй самій ця модель, 67-річна модельєр відповідає з гумором: "Як вона мені може набриднути? Вона ж оплачує мої рахунки".

Читайте також:

Історія однієї речі: пальто Max Mara

платья · Diane Von Furstenberg ·

Ще в розділі Бренд

Популярне