КУПИТИ КВИТКИ

Історія однієї речі: пальто Max Mara

Якщо Chanel асоціюється з твідовим жакетом або маленьким чорним платтям, а Christian Dior з силуетом new look, то італійський бренд Max Mara став синонімом ідеального бежевого пальта. Його популярності вже 70 років, але з сезону в сезон дизайнерська команда марки закохує в цю річ знову і знову. Підігрівати інтерес до свого пальта Max Mara допомагає виставка Coats !, яка подорожує по світу з 2006 року. Vogue.ua згадує історію успіху цієї речі поза часом і поза тенденціями.

Джіджі Хадід в рекламній кампанії Max Mara

Ставку на пальто засновник Max Mara, Акілле Марамотті, зробив уже в першій колекції (1951 рік), в яку увійшли два пальта і один костюм. Скопійовані вони були з паризьких моделей, але коштували набагато дешевше. Марамотті ніколи не називав себе дизайнером, а лише уважно дивився на всі боки і пропонував жінкам те, чого вони потребували. А потрібен був їм в післявоєнній Італії практичний і елегантний одяг. В пальті Max Mara вони знайшли класичний жіночний силует, м'які лінії і якість, адже пальто на один сезон тоді не купував ніхто.

Реклама.
Рекламна кампанія Max Mara, 1957
Рекламна кампанія Max Mara, 1960

Однак світова популярність до пальта Max Mara прийшла у 1980-х. Дизайнер Анна-Марія Беретта, яка співпрацювала в той час з брендом, придумала об'ємне пальто з підкресленою лінією плеча, і це було "саме те". Модель 101801 резонувала з бажанням жінок бути фінансово незалежними і будувати кар'єру, доводячи свій професіоналізм у відповідному одязі. Вплинула на них і правильна рекламна кампанія. Представляти своє пальто в Max Mara довірили супермоделям, в тому числі Лінді Євангелісті, Крісті Тарлінгтон і Карлі Бруні, які в той час були популярнішими від поп-зірок чи політиків.

Карла Бруні в рекламній кампанії Max Mara
Крісті Тарлінгтон в рекламній кампанії Max Mara

Крім зовнішнього вигляду в Max Mara завжди пишалися якістю своїх речей. Так, щоб скласти 101801 з заготовлених деталей знадобиться 168 хвилин і 73 операції, від лазерного різання тканини до виконаних вручну робіт. А запорукою свого успіху тут називають крій і тканини. Останні закуповують у перевірених постачальників в Італії та Австралії, відомої своїми шерстяними мериносами. "Шерсть – це волокно для всіх сезонів. Вона прохолодна влітку і тепла взимку", – розповідає fashion-координатор Max Mara, Лаура Лусуарді, яка працює в компанії вже більше 50 років.

"ДНК бренду для нас перш за все. Ми відштовхуємося від наших цінностей, а не особистості дизайнера. В різні роки ми працювали з різними модельєрами. Ми не розкриваємо їхні імена, а створюємо продукт, за яким до нас повертаються", – не втомлюється розповідати про принципи роботи Max Mara Лусуарді, та називає саме їх запорукою успіху бежевих пальт. Відомо, що свою руку до них в різний час доклали Карл Лагерфельд, Доменіко Дольче і Стефано Габбана, Жан-Шарль Кастельбажак.

Сьогодні нове життя пальту Max Mara дарує Ян Гріффітс. Він відомий своєю любов'ю до експериментів з кольором, а також тонким бізнес-чуттям. Так, сьогодні бренд представляє американська топ-модель Джіджі Хадід – дівчина, у якої тільки в Instagram більше 44 мільйонів підписників. Свій вибір Гріффітс пояснює просто: "Джіджі – ікона нашого часу, а пальта Max Mara – це ікона поза часом, і разом їм дійсно добре".

Джіджі Хадід в рекламній кампанії Max Mara

Читайте також:

Як носити дублянки цієї зими

Головні речі та аксесуари цієї зими

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.