КУПИТИ КВИТКИ

Рекламна кампанія FLOW the Label весна-літо 2018

Україно-бельгійський бренд представив рекламну кампанію колекції весна-літо 2018, показ якої пройшов в музеї Тараса Шевченка в рамках Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Нова робота Вікторії Баланюк натхненна грецької культурою і міфологією. У ній проглядаються жіночні силуети грецького костюма, які врівноважуються масивними елементами – люверсами. "У лукбуці ми показали двох різних дівчат – героїнь FLOW, кожна по-своєму носить речі нашого бренду, але обидві залишаються жіночними і сексуальними", – коментує дизайнер Вікторія Баланюк.

FLOW the Label весна-літо 2018
FLOW the Label весна-літо 2018

В об'єктиві фотографа Василини Врублевської моделі позують в образах з нової колекції, яка також була представлена на Тижні моди в Парижі. У зйомці також використані предмети з ювелірної лінії, яку розробив для бренду FLOW the Label київський майстер Сергій Жернов.

Реклама.

<b>флоу весна</b>

Photographer: Vasilina Vrublevskaya

Stylist: Stas Soulkeeper

Make up: Yuliya Zalesskaya

Hair: Yuliya Stets

Production: Kateryna Mahno

Models: Olena Sendetskaya (Faces) и Yarena (1Mother)

Читайте також:

Что нужно знать о Victoria’s Secret Fashion Show 2017​

Conde Nast закликає боротися з домаганнями у модній індустрії

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.