До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Що потрібно знати про бренд Pinko

Інноваційний бренд Pinko робить ставку на якість італійських технологічних тканин, оригінальність і практичність колекцій — і закохує клієнтів усього світу у свій одяг. У травні 2021 року компанія ARGO стала офіційним представником Pinko в Україні й відкрила фірмові крамниці бренду в київському ТРЦ Ocean Plaza й харківському ТРЦ Nikolsky. З цієї нагоди розповідаємо, що варто знати про марку, — перш ніж вирушати до крамниць, щоб ознайомитися з новими колекціями.

<b>Pinko/Argo</b>

Реклама

Pinko — плід підприємця П’єтро Негри і його дружини Крістіни Рубіні. Вони представили свій бренд світу наприкінці 1980-х — в один з найзахопливіших періодів у моді — і вже на ту мить відповідали духу часу, створюючи одяг для сміливих, незалежних жінок.

Колекції Pinko вирізняються еклектичністю й оригінальністю. Експресія і дух самовираження — атрибутивна ознака бренду. Дизайнери тримають руку на пульсі епохи та створюють моделі, у яких майстерно поєднано позачасову актуальність і гостромодні тенденції.

Маскулінні куртки й ковбойські чоботи; блискітки, що контрастують зі шкірою, і денім, декорований незвичними деталями; оригінальні тканини й незмінно високоякісні матеріали — одяг бренду випромінює експресію. "У своїх колекціях ми оголошуємо боротьбу монотонності. Нам не подобається бути нудними: нудьга вбиває", — каже П’єтро Негра. Ось чому марка щосезону представляє нові дизайни, об’єднані в п’ять ліній, призначених для різних випадків і створених у різних стилях.

Як і будь-який шанований модний Дім, Pinko має свою культову річ — це сумка-фаворит Love Bag зі знаковим металевим декором у вигляді двох летючих закоханих птахів. Щосезону сумку випускають у нових формах, розмірах і дизайнах — все з однаковими впізнаваними пряжками. У популярності сумки сумніватися не стане ніхто — її охоче носять модниці в усьому світі. Втім, і не дивно, адже кожен, хто побачить її в крамниці, не зможе пройти повз — і якщо не купить, то обов’язково додасть цей аксесуар до свого wish list.

За роки роботи Pinko створював кампанії у співпраці з такими відомими фотографами, як Террі Річардсон, Стівен Кляйн і Хаві Ґордо, а їхніми героїнями ставали Наомі Кемпбелл, Ель Макферсон, Кармен Касс, Єва Герциґова, Алессандра Амбросіо, Кейт Босворт, Сара Сампайо, Барбара Палвін і Стелла Максвелл.

Спеціальні проєкти й капсульні колекції Pinko в різний час розробляли одні з найцікавіших світових дизайнерів і стилістів — Марк Фаст, Алессандра Факкінетті, Марина Спадафора, Вівіан Вольпічелла й Нікола Броньяно.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.