До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Vogue UA Conference: головред Vogue Singapore Норман Тан — про соцмережі, креативність і виклики нового часу

Як потрапити у Vogue — одне з найпопулярніших питань у модній індустрії. Про це в межах Vogue Conference розповість головний редактор Vogue Singapore Норман Тан. Конференція відбудеться вже 9 вересня.

Норман Тан очолює один з наймолодших Vogue у світі — Vogue Singapore, перший номер якого вийшов у вересні 2020 року. Нормана запросили у Vogue як одного з найкреативніших редакторів країни — у 2015-му він успішно запустив Buro 24/7 Singapore, а, як головний редактор Esquire, присвятив цілий номер штучному інтелекту. Любов до моди, нестандартне мислення і яскравий індивідуальний стиль роблять Нормана одним з найцікавіших героїв великої родини Vogue.

Реклама

Норман Тан любить соцмережі, а соцмережі люблять його. У його Instagram майже 20 тисяч підписників, з якими він ділиться не тільки новинами з життя Vogue Singapore, а й, наприклад, фото улюбленої їжі; а ще — жартує і знімає смішні відео про чоловічу моду. Норман каже: його активність у соцмережах — не стратегія, а продуховина.

Напередодні конференції ми розпитали Нормана, що для нього означає креативність, скільки часу він проводить у соцмережах і які якості повинен, на його думку, мати редактор Vogue.

Ви маєте великий досвід роботи з цифровими медіа. Які таланти, на ваш погляд, повинен мати сучасний редактор?

Роль редактора сьогодні дуже багатогранна. Раніше він лише керував редакцією, а тепер його повноваження набагато ширші й охоплюють проведення заходів, онлайнові й офлайнові ініціативи в царині маркетингу, розроблення стратегії комерційного контенту, пошукову оптимізацію. Ну й особиста активність у соціальних мережах — це плюс. Сучасний редактор повинен мати таланти у багатьох сферах. Однак передусім, я вважаю, що успішний редактор — це той, хто може об’єднати команду й надихнути її на пошуки чіткого бачення. Без переконливої ​​концепції редакція — просто механізм.

Ви дуже відкриті в спілкуванні з аудиторією в соціальних мережах. Це свідомо вибрана стратегія? Чи вам просто подобається розповідати про себе?

Я справді люблю спілкуватися в соціальних мережах. Це для мене певна продуховина, а не стратегія: я ділюся враженнями від своєї подорожі по життю й сподіваюся, що моїм читачам це подобається. Але відтоді як прийшов у Vogue, відповідальніше ставлюся до того, що публікую. Я хочу бути веселим і відвертим у своїх дописах, але коли ви репрезентуєте бренд Vogue, до вас висувають вищі вимоги, тому доводиться шукати баланс.

Скільки часу ви проводите в соціальних мережах?

Щоб відповісти на ваше запитання, я спеціально перевірив свій телефон: загалом 1 годину 37 хвилин на день за останні сім днів. Я вважаю, це досить здорово й не дуже непристойно. (Сміється.)

Ви головний редактор видання Vogue, випущеного в ці турбулентні часи. З якими проблемами стикнулася ваша команда під час пандемії?

Запускати Vogue — дуже трудомістка справа в будь-який час, не тільки в пандемію. Що стосується локдауну, то в нас раз у раз виникали перешкоди: затримка зразків від модних брендів; логістичні проблеми зі зніманням; скорочення підтримки рекламодавців... Ми придумували, як знімати обкладинки, коли герої й фотографи перебували в різних місцях; налагоджували зв’язок з командою через Zoom і підтримували моральний дух одне одного; обговорювали макет у нескінченних дзвінках у Zoom замість однієї особистої зустрічі. І, звісно, був певний тиск, пов’язаний з випуском Vogue, — адже журналом має пишатися не тільки наша редакція, а й глобальна сім’я Vogue і весь Сінгапур. Водночас треба було дбати про власне здоров’я (фізичне й душевне) і здоров’я своєї команди. Я впевнений, що під час пандемії всі ми стали сильнішими. Ну й, власне кажучи, все, що можна зробити в таку епоху, — це просто йти вперед, крок за кроком, просто діяти й вірити у свою справу.

Головна тема нашої конференції цього року — творчість. Як ви гадаєте, чи змінилося поняття креативності у 2021 році?

У Vogue прекрасне те, що він об’єднує найкреативніших людей з усього світу з однією метою — щоб розповісти історію, візуально або вербально. І плюс локдауну, якщо так можна висловитися, полягає в тому, що він заохотив усіх нас до більш творчої взаємодії з аудиторією. Для мене креативність у 2021 році буде надзвичайно цифровою і диджитальною, але вона все ще потребує почуттів. Що ви намагаєтеся сказати читачеві? Чому це важливо? Чому це має його турбувати? Мода — це креативно й приголомшливо, але, на мій погляд, Vogue також має говорити про проблеми, з якими ми всі нині стикаємося. Річ не в тому, щоб просто давати відповіді, а в тому, щоб вести змістовну розмову і, звісно, використовувати творчий підхід, щоб почати цей діалог.

Детальніше про програму та учасників Vogue UA Conference 2021 читайте за посиланням.

Партнери конференції: Алькор Д, Solo for diamonds, ЦУМ Київ, BMW, Академия ДТЭК, UNIT CITY, OLL TV

Текст: Дар'я Слободяник

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.