5 нетривіальних фільмів про моду
Модну індустрію часто сприймають як ідеальний світ. Але багато хто забуває, що окрім цього блискучого аспекту, є ще й темна сторона, наповнена тиском, конкуренцією і тугою. Проте, саме комбінація цих двох граней робить fashion-світ ідеальним об'єктом для красивого і драматичного кіно. У цій збірці Vogue.ua розповідає про деякі з найкращих фільмів про моду.

Сатиричне арт-хаус кіно "Хто ви, Поллі Магу?" вважається одним з найкращих зображень життя у світі моди. Культова сатира на модний бізнес, знята Вільямом Кляйном – це коктейль, до складу якого входять: американська модель, улюблениця паризького "Vogue" Поллі Магу, закоханий в її рекламну фотографію принц, декілька шпигунів, надісланих відшукати майбутню принцесу, редакція журналу і режисер телепередачі "Хто ви?". Цей фільм не піддається ніякій класифікації і порівнянням і буде цікавий шанувальникам 60-х років і всім, кого цікавить подіумне життя.

Культурний шедевр Мікеланджело Антоніоні розповідає про fashion-фотографа, який випадково знімає криваве вбивство в лондонському парку. "Фотозбільшення" відзначили "Золотою пальмовою гілкою" Каннського кінофестивалю 1967 року. При врученні нагороди режисерові сказали: "Одні знімають кіно для глядача, інші заради грошей, треті – для себе. Антоніоні став першим, хто почав знімати для краси". І це справді так. Адже сюжет, блискучі костюми 60-х років, Ванесса Редгрейв і Джейн Біркін роблять цей фільм абсолютною досконалістю.

"Розхриставшись" – цікавий і вельми особистий фільм про людину високої моди Ісаака Мізрахі. Це картина про моду 90-х, де фігурує молодий Гальяно, юні супермоделі – Наомі Кемпбелл, Сінді Круофорд і Лінда Євангеліста – персонажі стрічки, яка демонструє блиск подіуму і нервозність лаштунків. У фільмі панує атмосфера незабутнього, воістину революційного Нью-Йоркського показу моделей 1994 року. Для шанувальників високої моди цей фільм – бенкет очей, для всіх інших – унікальна можливість проникнути в реальний і дуже замкнутий модний світ.

До виходу цього документального фільму, про Біла Каннінгема знали, фактично, тільки модні інсайдери. Білл – ексцентричний стритстайл-фотограф, з вельми цікавим поглядом на fashion-світ. На думку Каннінгема мода – "це обладунки, які допомагають виживати в реальності повсякденного життя". Протягом декількох десятиліть Білл, справжній антрополог міської культури, роз'їжджав по Нью-Йорку на велосипеді Schwinn і, з величезною увагою і любов'ю до своєї справи, вів хроніку модних тенденцій і світських подій для газети The New York Times. Він, його синій піджак і його велосипед стали знаковими елементами Тижня моди після виходу цієї кінокартини.

Кінорежисер Вітні Сміт проводить відверті інтерв'ю з Лайзой Міннеллі, Діаною Фон Фюрстенберг, Андре Леоном Теллі і елітою Голлівуду в пошуках історій про злети й падіння знакового американського модельєра Роя Гелстона Фроуіка або просто "Гелстона". Гелстон – людина, ім'я якої стало синонімом поняття "fashion" в США сімдесятих, справжній король нью-йоркського арт-середовища і блискучих вечірок, куди найбільші американські зірки вважали за честь потрапити.