RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Алан Бадоєв, Іван Фролов та Наріман Алієв — про те, навіщо йти на кінофестиваль «Молодість»

20 травня 2021

З 29 травня по 6 червня в Києві триватиме ювілейний 50-й кінофестиваль «Молодість». Напередодні амбасадори фестивалю — українські режисери й актори, художники й дизайнери — діляться своїми спогадами про легендарний кінофестиваль і розповідають, що нас чекає цього року.

Режисер Алан Бадоєв, підтримує програму міжнародного конкурсу короткого метра

Коли я навчався в університеті, ми завжди ходили на «Молодість». Пишаюся, що свій перший фільм я представляв саме на «Молодості» — це було набагато зворушливіше для мене, ніж коли ми були з ним у Каннах і ще на кількох фестивалях. Адже коли ти в себе вдома, коли працюєш тут і тут твої друзі — тобі хочеться бути крутим саме там, де ти живеш.

Франсуа Озон! Це людина, яку я відкрив на «Молодості» й був приголомшений! Я приїхав з маленького міста й ніколи не бачив подібних стрічок. Загалом про меншини я знав обмаль, майже нічого не знав. Франсуа Озон — те, що вразило мене. Я побачив перший його фільм — «Кримінальні коханці». Це був його гучний старт, звідки все почалося — народилася нова естетика. Я дуже вдячний «Молодості» за те, що вона відкрила для мене Франсуа Озона саме на її екранах.

Режисер Наріман Алієв, підтримує програму «Фестиваль фестивалів»

Мене якось не пустили на відкриття. Не пам’ятаю, чого я тоді ломився, бо я тоді й квитка не мав — але це був час, коли всі шукали можливості якось більше долучитися. Я зрозумів, що потрібно навчитися все ж таки знімати кіно, щоб мене туди пускали.

Цього року я представляю програму «Фестиваль фестивалів». Для мене це велика честь, бо це стрічки, які вже показали на провідних кіномайданчиках світу й уперше їх буде репрезентовано в Україні. Мені подобається, що маю змогу долучити людей до цікавого кіно, яке залишить слід у серці кожного глядача.

Дизайнер Іван Фролов, підтримує програму Sunny Bunny

Кіно — нескінченне джерело натхнення бренду Frolov. Моя перша колекція, ще студентська робота, присвячена БДСМ-субкультурі, була натхнена «Нічним портьє» — фільмом Ліліани Кавані. Колекція, присвячена трансгендерам і транссексуалам, натхнена фільмами Альмодовара і Ксав’є Долана. Тому можна сказати, що майже кожна колекція бренду FROLOV тісно сплетена з кіно. Я люблю ставити собі цілі: мрію здобути «Оскара» за найкращі костюми до якогось з повнометражних фільмів.

Для мене документальна програма — одна з найцікавіших. Вона за допомогою кіно освічує в питаннях толерантності й рівності. Це найетичніший спосіб розповісти різні історії, адже це стосується не лише ЛГБТ-спільноти, а й будь-яких людей, які чимось відрізняються. 

Артдиректор — Lyudmila Khivrenko

Відео — Valeriy Senko

Фото — Vlad Novak

Менеджер проєкта — Artem Chekhov 

Локація — TSUM Kyiv

Ще в розділі Кіно

Популярне