До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Попереду часу: глобальні б'юті-тренди 2019 року

Так як людство старіє, а середня тривалість життя зростає, змінюються і стандарти краси. Досліджуємо головні б'юті-тренди, які будуть актуальними наступного року.

Smart aging

Керолін Мерфі відкриває шоу Valentino. Стелла Теннант прикрашає покази Salvatore Ferragamo і Calvin Klein. Шарлотта Ремплінг, Кріс Дженнер й Ізабелла Росселліні знімаються у рекламних кампаніях б'юті-брендів. Прагнення до вічної молодості дає тріщину: старіння однаково неминуче. Пластичний хірург Янніс Александрідіс, фахівець з реконструктивних процедур і омолодження, вважає, що майбутнє не за антіейдж-терапією, а за "розумним" старінням: "Важливо зосередитися на тому, як мати гарний вигляд у своєму віці. Не запобігати старінню будь-якими способами, а підкреслювати найкраще, що дала природа".

Реклама
Тонкі налаштування

Донедавна вважали, що старіння зумовлене генетично. Мовляв, досить просто поглянути на свою матір – і стане зрозуміло, чого чекати в майбутньому: коли виникнуть перші зморшки; чи проявиться судинна сітка на щоках; наскільки зміниться овал обличчя.

Генетика вирішує багато, але, щоб передбачити, як змінюватиметься шкіра, експерти опираються на наукові розробки. Все, що потрібно, – розшифрувати геном, оцінити спосіб життя і знизити вплив навколишнього середовища. Такими речами займається наука епігенетика. "Гени – ще не все, – розповідає професор Бадер. – Завдяки об'єднанню досягнень хімії і біології ми можемо "вмикати" і "вимикати" неправильні гени без зміни послідовностей ДНК". Імітувати поведінку клітин шкіри, працювати над її здоров'ям і фактично зробити старіння оборотним – це надзавдання для косметичних засобів наступного покоління. На зміну агресивним пілінгам і кислотам з'являються з високим рівнем захисту природного бар'єру шкіри.

Сироватка-бустер з пробіотиками Advanced Génifique, Lancôme
Щось у повітрі

Припустимо, комусь пощастило опинитися серед небагатьох обраних, яким прекрасні гени дісталися у спадок (привіт, Кайя Гербер). Але це не гарантує, що через 10, 20 або 50 років їх зовнішність буде як і раніше приковувати захоплені погляди. Родинні зв'язки – ще не все: великий вплив навколишнього середовища. І ситуація тільки погіршуватиметься. "Забруднення повітря і води викликає безліч проблем. Ми погано спимо і погано харчуємося", – каже професор Бадер. Дискусія про забруднення навколишнього середовища зараз нагадує ту, що вели навколо ультрафіолету. Погана якість повітря і води загострює чутливість шкіри і призводить до передчасного старіння. Оскільки уникнути впливу навколишнього середовища практично неможливо, для шкіри це означає тільки одне: більше очищення і захисту. За словами доктора Янніса, цього потребують і дорослі, і діти: "Глобальне потепління проявляється також в більш сильному радіаційному опроміненні, яке чинить руйнівну дію на організм людини. Критично важливо наносити SPF-захист кожен день і відновлювати шкіру за допомогою засобів з антиоксидантами. Так ви позбавите її від проблем в майбутньому".

Справа революції

20 років тому світ божеволів від AHA-кислот, які обіцяли розгладити поверхневі зморшки; 10 років тому на арені з'явилися пептиди – розумні білкові сполуки, здатні давати різні команди клітинам шкіри. З тих пір б'юті-полки накривало корейськими і японськими б'юті-хвилями; бум на "чисту" косметику змінювався бумом на засоби з позначкою "детокс". Весь цей час б'ютіголіки еволюціонували у skintellectuals, вчилися читати склади засобів і розбиратися у назвах, вимовити які вдавалося з другого, а то і з третього разу. Сьогодні прийнято позбавлятися від непотрібного: в моді робочі продукти з мінімалістичним дизайном.

Дискусія про склади, сполучуваності окремих інгредієнтів і їх походження ніколи не була настільки жвавою. Все більше брендів реагують на виклики: змінюють асортимент, упаковки та компоненти. І ці дії самі по собі можна вважати революційними. Ще не так давно для запуску нового продукту було достатньо ошатного флакона і відомого обличчя у рекламній кампанії. Недосконалості цього обличчя потрібно було гарненько відретушувати: очі – збільшити, шию – подовжити, зуби – відбілити, додати трохи пишності волоссю – і все, комерційний успіх гарантований. А ось гарантувати результат бренди вважали необов'язковим. Все змінилося, коли вимагати від косметики реальної ефективності почали покоління X, Y і Z, чим почали революцію, яка за своєю важливістю не поступається сексуальній.

Поряд з трансформацією наявних засобів для догляду фахівці працюють над новинками, які зможуть забезпечити ідеальний стан шкіри і зберегти його як можна довше (50 дійсно стануть новими 30). Увага вчених зосереджена на природній властивості шкіри – регенерації. Доктор Гарольд Лансер, серед клієнтів якого Бейонсе, Кім Кардаш'ян і Дженніфер Лопес, пояснює, який вигляд це матиме: "Ми зможемо переносити на шкіру активні інгредієнти, які відновлюють клітини, не руйнуючи їх. Нам допоможуть мікро- і радіохвилі або система введення мікродоз, при якій відновлювальний період і сліди втручання практично відсутні".

Ботаніка і хімія

Популярність натуральної косметики і неприйняття всього, що хоч трохи нагадує про хімію, – феномен, який не втомлюються досліджувати експерти. При цьому для раціональних користувачів ефективність, підтверджена клінічними дослідженнями, має важливішу роль, ніж походження інгредієнтів. Натуральні компоненти в чистому вигляді не завжди працюють інтенсивно і їх часто не сприймає шкіра. Доктор Лансер природу не звинувачує, але вважає, що питання про те, що краще – створене природою або вміло зроблене руками, – некоректне. "Природа надихає, а ось рішення ми знаходимо в лабораторіях, – говорить він. І додає: З 2007-го тільки і розмов, що про використання стовбурових клітин тварин і рослин в косметиці. Але немає доказів того, що вони здатні відновлювати тканини: вони можуть створити лише той тип організму, з якого походять. Стовбурові клітини яблука запрограмовані на створення яблука". Експерти закликають до здорового глузду і освіти. Чим більше користувач знає про шкіру, тим краще зможе про неї подбати.

Таблетки від старості

Шкіра – найбільший людський орган, схильний до зовнішніх впливів: вони атакують його щомиті. Не варто забувати і про те, що відбувається всередині організму: гормональний дисбаланс, стреси, проблеми з травленням ... Для підтримки здоров'я шкіри доктор Янніс Александрідіс рекомендує використовувати харчові добавки. Сьогодні в цій сфері справжній бум: вітамінні капсули, антиоксиданти, мінерали і пробіотики заполонили аптечні полиці, а клінічні дослідження всіляко підтверджують їх ефективність. Доктор Барбара Штурм попереджає: "Це великий тренд, але високі дози добавок можуть нашкодити". Чого не скажеш про здоровий спосіб життя і збалансоване харчування: з ними передозування – неможливе. А тих, хто грішить фастфудом, від запалень і передчасного старіння не врятує жодна чудотворна таблетка.

Дієтична добавка Skin & Total Body, Perricone MD
Третій вимір

Футуролог Девід Тал прогнозує, що через 10 років в наших ванних з'явиться 3D-принтер для друку макіяжу. У Chanel першу туш з пензлем, створену на 3D-принтері, Le Volume Révolution, представили вже цього року.

Туш Le Volume Révolution, Chanel

Інтерес брендів спрямований у бік матеріалів з незвичайними властивостями, тому можна сміливо уявляти собі лак для нігтів, колір якого змінюється за допомогою мобільного додатку, макіяж з UV-технологією, який автоматично підлаштовується під сонячне світло, або голограми, які дають змогу міняти зовнішність без фільтрів від Instagram.

<b>Добавки</b>

Текст: Сінді Керберова

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.