5 трендів, які змінять б'юті-світ у 2018 році
2017 став роком змін у світі краси. Кайлі Дженнер і Pat McGrath Labs продемонстрували, як блискуче можуть працювати соцмережі на створення і просування особистого бренду в епоху цифрових технологій. Гучні колаборації: Клаудія Шиффер і Artdeco, Вікторія Бекхем і Estee Lauder, а також багато інших довели, що коли справа доходить до краси, дві голови – або в даному випадку команди – дійсно краще, ніж одна. Тим часом, популярність неінвазивних б'юті-процедур злетіла до небес, з'явилося безліч нових методик. Особливою популярністю користувалися південнокорейські інновації - вони здобули цілі легіони шанувальників. І, звичайно ж, поява бренду Ріанни Fenty поодинці змінила все і одразу.
У 2018 варто очікувати змін. Vogue.ua розповідає про п'ять головних б'юті-трендів майбутнього року
У 2017 році попит на інноваційні засоби по догляду за шкірою і на косметичні продукти з Кореї не спадав. Маски-аплікації з муцином равлика, кушони, потужні гібридні есенції – популярність цих засобів продовжує рости, а продажі збільшилися на 66% по всьому світу. І схоже, що попит на корейські б'юті-засоби і тренди триватиме, згадайте хоч би божевілля щодо "скляної шкіри".
Проте, в наступному році корейські б'юті-тренди зіткнуться з жорсткою конкуренцією з боку 'J-Beauty', японських б'юті-трендів. І тут фокус ось у чому. Південна Корея скористалася економічними проблемами в Японії і вдало інвестувала в б'юті-індустрію. Тепер, коли справи в країні східного сонця пішли вгору, вона неодмінно реабілітує себе в цій сфері.
Вікторія Б'юкенен, стратегічний дослідник The Future Laboratory, також пророкує, що класичні естетичні японські принципи Кансі, сибуй і сівалку – природність, спрощені стандарти краси і енергетичний баланс – стануть затребуваними і за межами країни.
Велнес змінив підхід до фізичного, розумового та духовного благополуччя. На черзі революція у красі. Визначення "чистий" не слід плутати з визначенням "натуральний", яке все частіше піддається критиці. Продукти та бренди, вільні від спірних інгредієнтів, таких як силікони, парабени і сульфати, вважаються "чистими". Багато "натуральних" брендів відмовляються від них, але є і звичайні виробники, які їх не використовують. Тому тепер продукт може бути "чистим", при цьому не будучи належним до категорії "натуральний".
У той час як під впливом Кореї будуть з'являтися все нові б'юті-засоби – есенції, ампули та нічні маски, – буде рости і інший тренд – на максимальне спрощення. Багатоступеневим ритуалам по догляду за шкірою будуть протиставлені багатоцільові продукти. Різниця між багатозадачниками нової школи і їх попередниками – в рецептурах і складах. Потік технологічно просунутих косметичних засобів 3-в-1 буде неймовірним. Сара Кунан, голова відділу краси Liberty в Лондоні, каже, що хвилю запускають бренди на кшталт Lixir: "Їхня універсальна емульсія, яка була одночасно денним кремом, нічним кремом і праймером, стала хітом цього року". У 2018 році споживачі будуть в захваті від брендів, які продають лаконічну лінійку засобів і виступають за простоту.
На радарах краси новий ворог – забруднення. Варто очікувати, що діапазон детокс-засобів по догляду за шкірою буде рости. Тільки у Великобританії продали засобів з антиоксидантами на 3,1 мільйона фунтів стерлінгів до другої половини року.
Бренди працюють над засобами, які борються з різними "стресовими факторами", включаючи кондиціювання повітря і глобальне потепління, каптивні бактерії (що знаходяться в закритих будівлях і на громадському транспорті), блакитне світло екранів моніторів. За словами експертів, все це негативно впливає на стан нашої шкіри, а люди, нарешті, готові їх почути.
Питання політичного, економічного і релігійного спектру – від Трампа в Америці до Брексіту в Європі, ядерної загрози в Азії і тривалої боротьби на Близькому Сході – змусили людей уважніше оцінити різноманітність і інклюзивність.
Fenty Beauty, у якого вийшло 40 (!) відтінків тональної основи, змусив усіх говорити про себе. Згідно зі звітом Tribe Dynamics Cosmetics, бренд заробив 72 мільйони доларів у перший місяць продажів. Криза змушує замовкнути промислових гравців, які протягом багатьох років натякали, що "чорний не продається". Fenty акцентував увагу на інклюзивність. Дуже хочеться побачити, як інші бренди будуть наслідувати цю стратегію у 2018 році.
По матеріалах vogue.fr. (Funmi Fetto)
Більше краси: Instagram @vogueua_beauty
Читайте також: