Це один із предметів одягу з найбільшою історією, який був головним героєм усіх офісних образів упродовж століть. Спідниця-олівець, слідом за взуттям peep toe, тріумфально повертається у велику гру цього сезону.
Незважаючи на свій підтекст (потужність і класична жіночність), а також на те, що вважається, ніби вона обмежує свободу рухів, крій спідниці-олівець став вічним силуетом. Крім того, за останні десятиліття офісна уніформа пом’якшилася й дозволила нормалізувати такий одяг, як трикотажні костюми чи кросівки, у більш серйозних контекстах. Хоча спідниця-олівець більше не є формальним варіантом, вона зберігає свою першість серед образів, які ми вибираємо для роботи.
Серед найгарячіших трендів — дизайни, натхнені New Look від Dior: виразні талії знову є джерелом натхнення як для суконь, так і для поєднань зі спідницями чи штанами. Versace пограли із цим силуетом, представивши на подіумі образи, що складаються зі спідниці-олівець та блейзера з виразною талією.
Міучча Прада також додала цей силует у свою колекцію Prada осінь-зима 2023/2024. Цей стиль випромінював міські нотки в поєднанні із зеленим бомбером. Отже, італійський бренд переконливо довів, що спідниця-олівець не є нудним і стриманим одягом, а може стати життєздатним варіантом для найсміливіших.
Saint Laurent запропонували традиційний костюм, головним фокусом якого є спідниця-олівець вище коліна. Жакети зі структурованими плечима в поєднанні зі спідницями, що визначають силует, створюють яскраві образи. Чарівності цієї суміші вже піддалися законодавці моди, зокрема Гейлі Бібер і Джіджі Гадід.
У схожий спосіб Proenza Schouler і Courrèges наважилися застосувати тканину з ефектом шкіри. Обидва бренди запропонували total black образи, які складалися зі спідниць, лонгслівів та високих чобіт.
Chanel також наважилися використати такі матеріали, як вініл і трикотаж. Тому що такий простий і вічний силует, як спідниця-олівець, можна переосмислити на свій смак і зробити його основним елементом ідеального капсульного гардероба.
За матеріалами vogue.es.