У пошуках себе: рекламна кампанія Nue весна-літо 2024
Український party-бренд Nue, який того року потішив фанатів колаборацією з брендом окулярів Linda Farrow, представляє нову колекцію. В сезоні весна-літо 2024 марка розповідає історію про жінку, яка вирушила в подорож у пошуках самої себе.
"Життям великого міста жила дивовижна жінка. Вона була втіленням краси, успіху та сили, але слухаючи гамір міста, що відлунював навколо неї, жінка відчувала глибоку порожнечу. У вихорі досягнень, вона зрозуміла, що втратила відчуття справжньої себе. Жінка вирішила залишити комфорт звичного оточення і вирушити в дорогу, не знаючи, куди вона приведе. Коли героїня їхала безкрайніми пустелями, пейзаж віддзеркалював порожнечу, яку вона відчувала всередині. Але на цьому безплідному просторі її огортала несамовита тиша. Тиша, в якій жінка нарешті почула шепіт свого внутрішнього голосу, що так довго приховувався гамором великого міста", — поетично починає розповідь про колекцію команда Nue, яка називає її джерелом стійкості та нерозкритої краси, а також нагадує, що необов'язково бути ідеальною — головне зберегти свою унікальність.
Підкреслює ідею колекції рекламна кампанія, де ефектні образи поєдналися з величчю пустелі та тишею, яку вона дарує. Зустрічати весну дизайнерка Вікторія Удіна пропонує в білих лаконічних двійках — зі спідницею-олівцем чи штанами, напівпрозорих сяйливих сукнях та фірмових топах Nue з кристалів. До останніх Nue створили оверсайз-штани, в яких практичність поєдналася зі святковим настроєм.
Читайте також