Найяскравіші модні перформанси на Ukrainian Fashion Week: OMELIA, ШИПЕЛИК, PLNGNS
У найхолодніші вихідні цієї зими в рамках Ukrainian Fashion Week сезону осінь-зима 2025/2026 поціновувачів моди своїми показами та презентаціями зігрівали українські бренди. Презентації мали вигляд повноцінних перформансів, які вразили глибиною думки, зануренням в естетику брендів та надихнули на змістовні роздуми. Vogue.ua розповідає про найяскравіші модні перформанси.
OMELIA
Цього сезону бренд OMELIA об'єднався з артдиректоркою та режисеркою Веронікою Ємельяновою та арфісткою Антоніною Зозулею-Салій у модному театральному перформансі. Затишний куток у будівлі Мистецького Арсеналу оформили у простір, який нагадував театральну лабораторію – білизною стін та трьома білими стендами, на яких стояли чаші із землею, смолою та порожнечею. Режисерка перформансу та його головна героїня Вероніка Ємельянова повстала перед глядачем у сукні-трансформері OMELIA, досліджуючи простір й взаємодіючи із наповненням чаш, символічно переказуючи філософський задум перформансу про вибір, сутність та крихкість людської природи. Музичний супровід був натхненний творчістю Альфреда Шнітке.

PLNGNS
Український бренд вуличного одягу, одразу після Тижня моди в Берліні, представив на Ukrainian Fashion Week свою останню колекцію IDENTITY, яка традиційно є підтвердженням відданості бренду апсайклінгу, експериментальному дизайну та стійкому розвитку. Бренд організував так звану "галерею в галереї", об'єднавши мистецтво з модою та екологічною трансформацією. Експонатами виставки стали вироби PLNGNS – гості мали змогу побачити шлях речі від ідеї до матеріалізації. До колекції увійшли шкіряна мотокуртка, гібридна пухова куртка та трансформовані нейлонові штани.


ШИПЕЛИК
Луцький бренд дебютував на Ukrainian Fashion Week з наївним та яскравим перформансом, гіперболізовані елементи якого занурили глядача у безтурботне дитинство. Під час презентації, бренд ближче познайомив гостей із власною філософією: любов'ю досліджувати дитинство, створювати ігри та ностальгувати. Головною частиною презентації стала сюрреалістична лялькова вистава, героями якої були бестселери бренду – лонгслів "Нарцис", парка, куфайка, свитка, тренч та піжама.

