До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Back to office: нова колекція українського бренду GNZ

Український бренд GNZ представляє нову колекцію OLD MONEY, що охоплює позачасові елементи жіночого гардероба: жакети, класичні штани, трендові жилети та мінімалістичні сорочки.

Реклама

Нова лінійка натхнена естетикою old money, що в перекладі з англійської значить "старі гроші", — стиль соціального класу найзаможніших людей XX століття, які успадкували свої статки від багатьох попередніх поколінь. Його прикмети — класичні позачасові силуети, натуральні й високоякісні тканини, нейтральні кольори, а також ігнорування кричущих логотипів, неонових кольорів і сезонних трендів. Ідеально зшиті брючні костюми, сорочки з класичними комірами та сукні простого крою — це все головні елементи естетики old money.

У новій колекції GNZ використали тільки натуральні тканини — тенсел, бавовну та віскозу, тож речі слугуватимуть не один сезон. Завдяки позачасовому крою та базовій палітрі кольорів, усі предмети лінійки поєднуються між собою, створюючи необхідну осінньо-зимову капсулу, а елегантні жакети, сорочки, жилети та штани ідеально пасують не тільки для офісного дрескоду, а й для щоденних розслаблених образів.

Мінімалістичний дизайн виробів GNZ дозволяє грати з аксесуарами. Для особливої нагоди у пару до ошатного костюму-трійки оберіть улюблені лофери, оксфорди чи класичні туфлі-човники. З іншого боку, кросівки на масивній підошві чи навіть звичні кеди знизять градус офіційності та дозволять створити практичний образ на межі двох стилів – smart casual та casual.

Придбати ці та інші речі GNZ можна на третьому поверсі київського ЦУМ та на офіційному сайті бренду.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.