Гаррі Стайлс запускає лінійку секс-товарів: що про неї відомо
Співак Гаррі Стайлс презентував нову лінію секс-товарів та лубрикантів під брендом Pleasing Yourself. Таким чином він доєднався до все ширшого кола зірок, які не лише не соромляться говорити про сексуальне задоволення, а й активно популяризують секс-позитивний підхід через власні продукти.

Хоча співпраця Стайлса з категорією секс-товарів могла б здатися несподіваною, насправді це цілком у дусі часу. За останні роки ми вже бачили схожі ініціативи.
- У 2020 році Лілі Аллен стала амбасадоркою бренду Womanizer, відомого своїми інноваційними секс-іграшками.
- Кара Делевінь увійшла до керівництва секс-тек-компанії Lora DiCarlo як креативна директорка та співвласниця.
- Дакота Джонсон стала інвесторкою та креативною партнеркою бренду Maude й публічно заявила: "Сексуальний добробут — це базове право людини".
Сексуальне здоров’я стало новим напрямом для багатьох зірок, так само як свого часу заснування власних б’юті-брендів. І для цього є об’єктивні підстави. За даними аналітичної компанії Market Data Forecast, до 2025 року ринок sexual wellness сягне 40,5 мільярда доларів. Пандемія лише підсилила цей тренд, інтерес до задоволення в домашніх умовах стрімко зріс.
Зростає й вплив секс-позитивного руху, що заохочує до відкритості, поваги до сексуальності та руйнування табу. Згідно з даними Vice, пошукові запити sex positive різко зросли в період з 2015 до 2017 року, а зірки почали все активніше використовувати свої платформи для просвіти.
Для знаменитостей із феміністичними поглядами просування секс-товарів — це не лише бізнес, а й соціальна місія. Це спосіб підтримати жіночу сексуальність, змінити наратив довкола задоволення та підтримати емоційну й тілесну свободу.
Що ж саме пропонує Гаррі Стайлс?
- Вібратор, створений у співпраці з секс-педагогинею Зої Ліон.
- Лубрикант на силіконовій основі з сертифікацією FDA.
- У партнерстві з Planned Parenthood бренд також запускає спеціальні освітні відео та набір презервативів із написом "Я планую стати батьком/матір’ю". Як символ підтримки сексуальної освіти та репродуктивних прав.
Креативний директор Pleasing Гаррі Ламберт так пояснює нову лінію: "Концепт самозадоволення — це серце нашого бренду. Це природне продовження того, чого прагне наша спільнота з самого початку". Звісно, деякі фанати розчаровані тим, що замість четвертого альбому Стайлс представив секс-іграшки, і висловлюють обурення у соцмережах. Але,якщо розглядати цю ініціативу не лише як бізнес, а як вклад у розвінчання сорому й розвиток культури прийняття сексуальності, вона справді варта уваги.
За матеріалами: Vogue.co.jp
Читайте також
8 серпня 2025 року: найщасливіший день року завдяки Порталу Лева
Підвищений "кортизол обличчя": 5 мікрозвичок, які допоможуть його знизити
Ознаки того, що нервова система не в нормі
Що таке високофункціональна депресія та як із нею впоратися