Перша рекламна кампанія чоловічої лінії макіяжу Chanel
У серпні 2018 року Chanel оголосили про запуск колекції макіяжу для чоловіків Boy de Chanel. Через кілька місяців французький бренд випустив першу у світі рекламну кампанію, присвячену новій лінії косметики для чоловіків, обличчям якої став корейський актор і модель Лі Дон-Ук.

Перша колекція Boy de Chanel складається з трьох найнеобхідніших продуктів: тонального флюїду Le Teint SPF 25 в чотирьох відтінках, універсального безбарвного бальзаму для губ Le Baume Lèvres з матовим фінішем і олівця для брів Le Stylo Sourcils в чотирьох відтінках для максимально природного і зручного макіяжу. Всі засоби отримали мінімалістичну чоловічу упаковку матового темно-синього кольору. Купити всю косметику з нової колекції макіяжу для чоловіків можна на офіційному сайті бренду.
