До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Блискучий (буквально) Lil Nas X у новій кампанії YSL Beauty

Відтоді, як репер Lil Nas X став амбасадором YSL Beauty в серпні 2022 року, він продовжує кидати виклик умовностям, безстрашно самовиражається і надихає майбутнє покоління своїм гострим підходом до ідентичності.

Реклама

Кожна з кампаній YSL Beauty та Lil Nas X підкреслює різні грані його особистості. Торік він дебютував із новим відтінком помади під назвою "Сміливий", що є натяком на його унікальний яскравий стиль. Цього разу репер вибирає інші продукти YSL Beauty: бальзам Rouge Volupté Shine Lipstick Balm і блиск Candy Glaze Lip Gloss Stick.

Lil Nas X розповів, що не експериментував із макіяжем до 2022 року. "Я почав з чорної підводки для очей, а згодом прийшов до використання тіней, кольорових підводок, блиску для губ тощо, — каже музикант. — Щоразу коли я пробую щось нове й виходжу за межі своєї зони комфорту, це дає мені ще більше натхнення наступного разу просунутися трохи далі. YSL — культовий бренд, і я радий бути частиною чогось, що намагається кинути виклик традиційним уявленням про маскулінність".

"Що нам подобається в Lil Nas X, так це його сміливий підхід до самовираження. Сила макіяжу нескінченна — і хто краще за Lil Nas X може це продемонструвати", — говорить Летиція Рауст, генеральна менеджерка YSL Beauty у США.

"З початку минулого року моє партнерство з YSL Beauty було спрямоване на розширення меж краси та сприйняття індивідуальності. У цій новій кампанії ми досліджуємо риси мого характеру за допомогою п’яти різних макіяжів, які дали мені можливість поекспериментувати зі своєю зовнішністю у більш художній спосіб, — додає репер. — Я сподіваюся, що ми зможемо надихнути майбутнє покоління робити те саме".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.