КУПИТИ КВИТКИ

Найкращі чоловічі аромати цієї осені: вибір редакції

Осінь — традиційний час парфумерних прем’єр. Розповідаємо про чоловічі аромати, які не можна пропустити.

L'Homme Idéal Extrême Guerlain

L'Homme Idéal Extrême Guerlain — один з найкращих способів зустріти осінь гарно — хоч він вийшов у травні, але його зірковий час настав саме тепер. У ньому невловимо відчувається вологе листя й димні сухофрукти, тепла кориця й люльковий тютюн. Він довго тримається на шкірі, огортаючи майже відчутним коконом. У піраміді заявлені мигдаль, тютюн і шкіра, слива, кориця, а в базі — кедр, боби тонка й трохи пачулів.

Реклама.
L'Homme Idéal Extrême, Guerlain

І тут неможливо не поділитися світлиною людини, яка створила цю красу. Тьєррі Вассер, джентльмен і сибарит, власною персоною. Майстер-парфумер Дому Guerlain.

Тьєррі Вассер

Це п’ятий, найтепліший і обволікальний аромат у сімействі L'Homme Idéal. Його обличчям як і раніше є Орельєн Мюллер.

Орельєн Мюллер для L'Homme Idéal Extrême, Guerlain
Acqua Di Giò Profondo, Giorgio Armani

Аромати колекції Acqua Di Gio присвячені стихії води. Новий Acqua Di Giò Profondo навіяний дикою красою улюбленого острова Джорджіо Армані — Пантеллерії.

Аромат балансує на межі між бадьорливою свіжістю й дзеном. Він відкривається есенціями зеленого мандарина й бергамоту, змішаними з нотами кисню. Ноти калону й аквазону надають йому крижаного відтінку — тут відчувається почерк знаменитого парфумера Альберто Морільяса. У серці — абсолют розмарину, лаванди, кипариса й фісташки, а медитативна база сформована поєднанням пачулів, мускусу й амбри.

Обличчям рекламної кампанії Acqua di Giò Profondo став Олександр Русич.

Acqua Di Giò Profondo, Giorgio Armani
L'Homme À la Rose, Maison Francis Kurkdjian

Є інсайдерська байка про те, що консультантам парфумерних відділів не рекомендують називати троянду серед парфумерних інгредієнтів чоловічих ароматів: нібито троянда асоціюється тільки із жіночою парфумерією й може відлякати потенційних покупців. У разі із цим ароматом слова зайві: "ім’я троянди" написане на пакованні.

L'Homme À la Rose, Maison Francis Kurkdjian

Ця троянда — не така як всі. Холодна, льодиста, у першу секунду вона здається майже хірургічною. Але дуже швидко розкривається на шкірі — прозорими краплями на пелюстках. Красу троянди парфумер Франсіс Куркджян відтінив бризками грейпфрута, прозорою амброю й тонкою нотою шавлії.

Франсіс Куркджян Фото: Nathalie Baetens
L'Homme À la Rose, Maison Francis Kurkdjian
001, Loewe

В Україні з’явився чоловічий аромат 001. Це перша парфумерна робота Джонатана Андерсона в межах співпраці з Loewe — і дизайнер зізнається, що проєкт дуже особистий для нього. "Я хотів, щоб аромати стали природним продовженням того, що являє собою Loewe сьогодні", — зазначив він.

001 Man, Loewe

У фокусі чоловічої композиції — кипарис, кардамон і фіалка. У верхніх нотах іскряться цитруси, а мускусна база надає йому хрусткої свіжості й тримається на шкірі годинами. В оформленні паковання використані ілюстрації Карла Блоссфельдта, художника й фотографа початку XX століття.

001 Man, Loewe
Météore, Louis Vuitton

Дуже гарна новинка осені — Météore Louis Vuitton. Аромат авторства Жака-Кавальє Бельтруда поєднав ноти рожевого перцю, яванського ветиверу й сицилійського апельсина. Це шостий аромат у лінійці, присвяченій чоловікам, їхнім емоціям під час подорожей і їхньому смаку до пригод.

Météore, Louis Vuitton

Тут свіжість — це не тільки вихідна точка; вона стає головним вектором, основою, навколо якої об’єднуються й переплітаються всі інші елементи", — пояснює Жак Кавальє Беллетруд. Серед них туніський неролі з яскравим характером; цитрусові; коктейль з прянощів. Поєднання гватемальського кардамону й індонезійського мускатного горіха підсилює глибину аромату, надаючи йому особливого резонансу. Якщо стисло, чудова ідея для подарунка людині, яка має все.

Météore, Louis Vuitton
Vinyl, Franc Boclet

Ідея і дух аромату навіяні епохою 70-х та іконами того часу: Rolling Stones, Queen, The Clash, Sex Pistols, Девідом Бові, Еріком Клептоном і Джиммі Гендріксом. Vinyl увійшов до мініколекції Franc Boclet Rock & Riot.

Vinyl, Franc Boclet

Vinyl розкривається нотами лимонного й мандаринового соку, віскі з колою, хмарою тютюнового диму в нічних клубах і концертних залах. Східні базові ноти амбри, пачулів і ванілі натякають, що це аромат для дорослих, бувалих людей.

The OneEau de Parfum Intense, Dolce & Gabbana

Теплий і м’який, затишний, як кашемір, новий The One містить ноти кардамону, кашмерану й шкіри. Він об’ємний і текстурний, майже відчутний на дотик, і водночас — дає відчуття комфорту й безпеки. Ніби все буде добре, ніби попереду — тільки щастя.


\The One For Men Eau de Parfum Intense, Dolce & Gabbana
Nuit d'Issey Polaris, Issey Miyake

Складний, обволікальний, бальзамний — цей аромат створює дуже гарну дистанцію між своїм власником і навколишнім світом. Його ідея — Полярна зоря, яка сяє вночі й веде крізь імлу.

Nuit d'Issey Polaris, Issey Miyake

Над ароматом працювали три парфумери: Фанні Бол, Лок Донг і Домінік Ропіон. У верхніх нотах іскриться бергамот, дует перцю додає прянощів, а уд у серці аромату відтіняє кедром і пачулями.

Nuit d'Issey Polaris, Issey Miyake

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.