Тиждень чоловічої моди в Парижі: JW Anderson, Acne Studios і Raf Simons
У Парижі триває Тиждень чоловічої моди сезону весна-літо 2020. У оглядах vogue.ua розповідає про найцікавіші колекції, представлені у французькій столиці.
Головні характерні риси колекцій Джонатана Андерсона – це експерименти з трикотажем (ними пронизана вся лінія) і змінені силуети. На другі варто звернути особливу увагу. Дизайнер розповів, що основою нової колекції став не "стайлінг, а дизайн". І не збрехав, а продемонстрував тренчі і піджаки, в яких роль рукавів грали геометричні "крила", від чого моделі мали вигляд своєрідного виду кейпа. Він сказав, що розвинув цей силует завдяки "ідеям про 1940-і і летучим формам", які надихнули його. Тематична деконструкція проявилася і в "каркасі" смокінга: так, відвороти перетворилися в хустини.
Нова чоловіча колекція JW Anderson вдалася неймовірно універсальною. Варто зазначити, що сегмент menswear настільки швидко пройшов процес змін і зростання, що вже ледве пригадуються часи, коли терміни "гендерна флюїдність" або "гендерна нейтральність" ще не були звичними у світі моди. І здебільшого це – заслуга Андерсона. Адже більш відповідний одяг для всіх статей, ніж той, що робить він, – знайти складно.
Переглянути всю колекцію JW Anderson Menswear весна-літо 2020.
Acne Studios – дивовижний бренд, який палко люблять шанувальники за його мінімалістську естетику і точно прочитуваний скандинавський спокій. Нова чоловіча колекція сезону весна-літо 2020 добре продумана і навіяна ідеєю фільтрації світла, що застосовують фотографи. Через це в колекції з'явилися відтінки найпопулярніших фотофільтрів (червоного і синього) і напівпрозорі блискучі матеріали. Найцікавіша інтерпретація теми виражена одягом червоного кольору, декорованим бахромою, що навіювало асоціації з розсіяним світлом.
Переглянути всю колекцію Acne Studios Menswear весна-літо 2020.
Іноді шоу Рафа Сімонса набувають вигляд спроби розгадати загадковий кросворд, оскільки потрібно бути кваліфікованим рафологом, щоб зрозуміти, що він хотів сказати своєю роботою. І незважаючи на те, що дизайнер відмовився розповідати про нову колекцію, вона говорила сама за себе.
Гнів і відчуження – це зона комфорту бельгійця, почуття, що пов'язують його, 51-річного чоловіка, з підлітковим досвідом, який він постійно фетишизує. Дизайнер не соромиться демонструвати той факт, що він звинувачує і зневажає корпоративну Америку. Крім гасел, якими рясніє вся колекція, він демонстрував свою антипатію і за допомогою саундтрека до шоу: "Велика брехня ... ЗМІ Америки, корпоративна Америка ... фашистська Америка".
В якійсь мірі нова лінія – зловісна: білі пальта, що нагадують лікарняні халати, боксерські шорти і м'які рукавички, ніби створені для роботи з радіоактивними речовинами. Напис STONE(E)D AMERICA ("Америка під кайфом") був одним з часто повторюваних мотивів поряд з My Own Private Antwerp. Розписані футболки, шкіряні пальта, барвисті мішкуваті толстовки і футболки – які б постамериканські наслідки не наздогнали Сімонса, це не вплинуло на його здатність виправдовувати очікування своєї відданої аудиторії.
Переглянути всю колекцію Raf Simons Menswear весна-літо 2020.