10 життєвих настанов Томмі Гілфіґера
29 листопада 2021 в Лондоні в Королівському Альберт-голі відбудеться Fashion Awards. Під час церемонії нагородження Томмі Гілфіґерові вручать премію за видатні досягнення — престижну нагороду, яку свого часу присуджували таким дизайнерам, як Міучча Прада, Джорджіо Армані та Карл Лагерфельд.
Не маючи формального досвіду в дизайні, Гілфіґер відкрив свій перший бізнес у північній частині штату Нью-Йорк, The People's Place, у віці 18 років. Кілька років по тому він запустив свій однойменний лейбл у Нью-Йорку, що став відомий своїм консервативним американським дизайном. У 1990-х бренд здобув величезний комерційний успіх, оскільки Гілфіґер був одним з перших дизайнерів, які заручилися підтримкою знаменитостей, серед яких були Snoop Dogg, Алія, P. Diddy і Куліо. "Ми почали серйозно ставитися до музики, — пояснює Гілфіґер, — тоді як журнали знімали тільки моделей для обкладинок".
Перенесемося в "тут і зараз": бренд Tommy Hilfiger — один з найвідоміших у світі, його крамниці є в кожному великому місті. Гілфіґер і далі прокладає нові шляхи для своєї компанії, співпрацюючи з багатьма популярними зірками нового покоління, як-от Зендая, Джиджі Гадід, Індія Мур і Льюїс Гамільтон, — і це лише деякі з них. "Ідея в тому, щоб привнести в наш бренд інтелектуальну міць і прислухатися до впливових людей у світі попкультури", — каже Гілфіґер.
Vogue зустрівся з дизайнером, щоб привітати його з новим досягненням і дізнатися 10 життєвих настанов, що принесли йому успіх.
1. Якщо це справді ваша мрія, ви можете створити імперію моди навіть зі 150 доларами в кишені.
"Коли я був підлітком, то їздив до Нью-Йорка, що був за п’ять з половиною години їзди від дому, щоб придбати гарний одяг. Коли я вдягав його в школу, всі мої друзі хотіли знати, де я все купую, — тоді я й вирішив відкрити власну крамницю. Мій „капітал" для започаткування бізнесу становив 150 доларів. Я накопичив їх, працюючи на АЗС".
2. Щось не подобається? Переверни все догори дриґом і зроби по-своєму.
"У дитинстві я думав, що одяг у стилі препі — це нудно, тому вирішив зробити його крутим, додавши речам об’єму і яскравості. Коли я заснував Tommy Hilfiger у 1985 році, молодь відразу ж потягнулася до мене, тому що я робив щось інше, не схоже на те, що вони бачили раніше. На початку 1990-х ми були першим дизайнерським лейблом, який став доступним для широкої аудиторії, а потім бізнес розширився в усьому світі".
3. Уміння догодити споживачеві — життєво важливе для ведення бізнесу.
"У вас може бути найвідоміше ім’я у світі, а також неймовірний маркетинг і реклама, але якщо ви не маєте прекрасного продукту, який потрібен споживачам, то втратите бізнес. Він може бути крутого вигляду, але якщо не придатний у реальному житті, то ніколи не продаватиметься. Якщо продукт буде занадто дорогим, молоді люди не стануть його купувати. Якщо ви не в тренді, люди підуть далі".
4. Знайдіть зірок перш ніж вони справді засяють.
"Ми влаштовували шоу в Нью-Йорку, і запрошений диджей скасував виступ. Мій брат Енді представив мене жіночому музичному гурту й ми домовилися про те, що вони виступлять на показі. Ми одягли їх у чоловічий одяг, тому що на той час у нас не було жіночої лінії. Потім я розпитав свого брата про дівчину з неймовірним голосом — і він сказав мені, що її звуть Бейонсе. У нас склалися добрі відносини з нею, і зрештою вона стала обличчям нашого аромату True Star".
5. Щоб колаборація була успішною, над нею мають працювати дві сторони.
"На початку кар’єри один з моїх улюблених проєктів був з Алією, тому що це була справжня співпраця. Відтоді я вирішив, що маємо регулярно працювати з людьми з яскраво вираженим смаком. Ми запросили Джиджі Гадід, яка уособлює каліфорнійський стиль, і дозволили їй створити колекцію. Оточили її потрібними людьми, які допомогли втілити ідеї в життя. Це був величезний успіх. Те ж саме ми зробили із Зендаєю, Льюїсом Гамільтоном та Індією Мур. І так само ми робитимемо з іншими в майбутньому".
6. Ніколи не йдіть на компроміс щодо ідентичності бренду, та будьте відкриті для пошуку нових можливостей.
"Представники гіп-гоп-спільноти почали носити мій одяг наприкінці 1980-х — початку 1990-х, тому що я справді був першим, хто взявся за створення вуличного одягу. Люди не знали, що з ним робити, тому що він був завеликим і яскравим, з великими логотипами. Попри те, що на той час він здавався зовсім незвичайним, у нього все одно залишався препі-бекграунд, і залишається досі. Я постійно використовую одні й ті самі інгредієнти, щоб зберегти ДНК бренду, але завжди намагаюся робити це в інший спосіб".
7. Майбутнє моди — у метавсесвіті.
"Мені подобається цифровий світ — я схиблений на його розвитку й думаю, що мода буде його важливою частиною. Я також багато думаю про те, як трансформується онлайновий ритейл. Електронна комерція функціонуватиме ще дуже довго, але, гадаю, що згодом вона працюватиме інакше. Я також розробляю власну відеогру і є партнером у справі розроблення аватарів з EWG [Elites World Group]".
8. Щоб досягти успіху, треба дивитися не тільки вперед, а й на те, що навколо.
"Завжди уявляйте себе таким успішним, яким хочете бути, але не забувайте дивитися на колег та інших професіоналів. Я завжди стежу за тим, що відбувається у світі моди, чи то шоу Balmain, чи то проєкти Демни Гвасалії".
9. Ваша сім’я може бути джерелом натхнення.
"Мій розум постійно працює, але я знаходжу внутрішній баланс, перебуваючи зі своєю сім’єю. Мій син музикант; дочка має власний бренд; інша дочка — художниця; мій пасинок грає в професійний теніс. Вони всі завжди впливають на мене. Мені цікаво, у що вони вдягнені, куди їдуть чи подорожують".
10. Віддача так само важлива, як і успіх.
"Якщо ви досягли успіху, важливо не тільки отримувати щось від цього світу, а й віддавати йому — чи то пожертви в благодійну організацію, чи допомога нужденним. Ми неймовірно щедра компанія, і, я вважаю, що такі цінності мені прищепила мама, яка виростила всіх дев’ятьох дітей Гілфіґерів. Байдуже, скільки ви маєте, завжди є люди, у яких життя склалося не так добре, як у вас, і вам варто спробувати їм допомогти".
Текст: Alex Kessler