Підсумки 2021: головні fashion-колаборації року
Vogue UA продовжує підбивати підсумки 2021 року. Цього разу під приціл потрапили найгучніші колаборації у сфері моди.
У вересні невеликій групі модних інсайдерів були розіслані загадкові біло-золоті запрошення на секретний показ. Для нього Кім Джонс і Сільвія Вентуріні Фенді з Fendi і Донателла Версаче з Versace обмінялися брендами і посадами, щоб створити по 25 образів для своїх конкурентів. Незвичайну колекцію, яку назвали Fendace, представляли найпопулярніші моделі індустрії: від Кейт Мосс до Наомі Кемпбел.
Через місяць Fendi показали ще одну спільну колекцію, частиною якої став бренд Кім Кардаш'ян Skims. До капусули увійшли одяг, купальники, нижня й коригувальна білизна і панчішно-шкарпеткові вироби з логотипами обох брендів. Колекція представлена на спеціальному сайті Fendiskims.com.
Мабуть, головним взуттєвим брендом 2021 року став Birkenstock. Цьому сприяла бурхлива пандемія і потяг до комфорту й практичності. Люк і Люсі Мейєр, креативні директори Jil Sander, приєдналися до команди Birkenstock і переосмислили свої моделі Arizona, Milano та Berlin. Крім цього, в колаборації були також представлені нові сандалі Velan із закритим носком і ремінцями на кісточках зі шкіри наппа.
Покази колекцій осінь-зима 2021/2022 продемонстрували ще одну гучну модну співпрацю: на шоу, присвяченому 100-річчю бренду, Алессандро Мікеле, креативний директор Gucci, процитував вироби Balenciaga, створені Демною Гвасалією. "Хакерська лабораторія", як її назвав Мікеле, використала деякі зі знакових форм і символів Balenciaga. Все це змішалося з власними символами Gucci: блиском, пір'ям та анатомічними мініатюрними клатчами-серцями, інкрустованими стразами.
Для показу Valentino в Мілані креативний директор бренду П'єрпаоло Піччолі переосмислив класичні джинси Levi's 1969 517, культову модель Levi's, що стала популярною наприкінці 1960-х років. Модна колаборація вирізняється оригінальним фасоном, який поєднується з такими знаковими елементами Дому, як рюші й мереживо, гармонійно створюючи нову концепцію романтики для чоловіків і жінок.
Капсульна колекція, створена за мотивами архівів обох брендів, об'єднала досвід BOSS у пошитті класичного одягу і впізнавану спортестетику Russell Athletic. Фірмові моделі з джерсі прикрасили логотипами обох брендів, а трикотаж, куртки, шорти і штани доповнили структурованим і вільним кроєм, який комбінує в собі вишуканість і невимушеність. А елементи, які традиційно вважалися більш формальними, як, до прикладу, блейзери і сорочки, набули вільного крію в стилі 1990-х.