КУПИТИ КВИТКИ

Сірий кардинал: 5 цитат Гурама Гвасалії про сучасну моду й розумне споживання

Успіх Vetements – це не тільки дизайнерський талант і гостре сприйняття сучасної моди Демни Гвасалії. За епатажними шоу та новою дійсністю показів і презентацій також стоїть його брат – Гурам Гвасалія, виконавчий директор Vetements. Випускник Кельнської Школи Бізнесу та Американської Школи Бізнесу в Парижі, Гурам пропагандує розумне споживання і чесно каже про те, що більша частина одягу просто непотрібна, і називає головними рушіями торгівлі парфуми та гаманці.

Vogue.ua обрав 5 корисних цитат Гурама Гвасалії.

Реклама.

"Розкіш – це як побачення. Якщо щось є та лежить просто перед вами, то стає менш бажаним. Все визначає дефіцит. Одним із способів створення дефіциту є кореляція кривої пропозиції. Логічно, що чим вищий попит, тим більше виникає бажання володіти предметом. Бажання – це головний ключ в бізнесі розкоші".

"Ми завжди пропонуємо менше, ніж потрібно, тому у нас усе завжди продається. Легше продати на одну одиницю менше, чим вимагає ринок, а не намагатися продати зайву, адже вона в підсумку не продасться".

"Промисловість перейшла в стан глибокого сну. Цінності та цілі мутували настільки, що речі, які просто мають сенс, починають виглядати ненормальними або руйнівними. Історично склалося так, що бренди виробляли одяг для продажу кінцевому споживачу. Сьогодні бренди виробляють колекції за великим рахунком для продажу парфумерії або галантереї в магазині duty-free".

"У Vetements ми контролюємо, скільки товарів продаємо в кожному магазині, аби переконатися, що вони продані. В кінці дня є звірка та якщо споживачеві не вдається знайти товар в Гонконзі, він отримає його в Сан-Франциско або в невеликому магазині в Новій Зеландії. На додаток до управління замовленнями, розміщеними кожним магазином, я створив систему, щоб розмістити максимальну кількість на тих частинах ринку, на які ми хочемо вийти. Якщо число перевищує заплановане, я зменшую замовлення, поки не дійду до початково розрахованої мети. У деяких випадках мені доводилося скорочувати замовлення на 80-90 відсотків, залишаючи 10-20 відсотків початкового замовлення. Хоча кожен намагається продати більше, я вважаю, що чим повільніше ви їдете, тим далі будете".

"Я думаю, що ми знаходимося в точці максимального виробництва. Розгляньмо ситуацію зі сміттям в світі, ми виробляємо його так багато. Я не хочу називати одяг сміттям, хоча це бажання марне. У світі, повному відходів, ми виробляємо більше й більше того, у чому, врешті-решт, ніхто не має потреби".

Читайте також:

Пишіть листи: Vetements готують колаборацію з DHL​

10 треків від Демни Гвасалії

Особый интерес: почему стоит покупать винтажную одежду

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.