До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кайла Марсі про те, чому моді потрібні великі дані

Після показу колекції Chanel весна-літо 2017 про злиття моди і технологій заговорили всі. Сьогодні великі бренди все рідше довіряють інтуїції і ділять відповідальність за прийняття рішень з роботами. Терміни Big data і data-driven вже перейшли з розряду теорії в практику, адже великі універмаги будують політику закупівель з орієнтацією на довговічність тих чи інших трендів. Серед ключових гравців у світі даних для модного бізнесу видання Vogue Business називає команду EDITED. 7 листопада аналітик компанії виступить на Vogue UA Conference. Напередодні конференції Кайла Марсі розповідає про тонкощі аналізу ринку ретейлу та свою щоденну роботу.

Кайла Марсі
Про EDITED

"З компанією EDITED я вперше ознайомилася ще в університетські роки в Мельбурні. Тоді на одному із заходів виступали засновники компанії Джефф Воттс і Джулія Фаулер. Я була в захваті від їхнього платформи і того, як технології і дані застосовували щодо індустрії моди. Після закінчення університету я працювала баєром і брала участь у розробці нових продуктів, зокрема взуття.

Реклама

Вже тоді було зрозуміло, наскільки застаріли процеси закупівлі та як повільно приймали рішення. Часто все будувалося на здогадах і припущеннях, від чого помилки коштували дорого. Переїхавши до Лондона, я згадала про EDITED, оскільки стежила за ними в соціальних мережах і там отримувала актуальну інформацію про розвиток ринку ритейлу. Так і вирішила влаштуватися на роботу".

Про свою роботу

"Аналітики EDITED постійно зайняті (усміхається). На початку тижня наша команда зустрічається, щоб обговорити головні теми тижня і новини роздрібної торгівлі, чи то модний тренд, якийсь гучний бренд, чи подія в поп-культурі. Ми говоримо про те, як досліджувати ці дані, щоб витягти корисні інсайти для наших клієнтів. Щотижня я пишу блог для EDITED, це популярний комерційний ресурс для нових бізнесів з інформацією про те, як аналітика даних допомагає вирішити проблеми роздрібної торгівлі. Часто наші матеріали стають основою для статей журналістів глянцевих і аналітичних видань. Ми активно співпрацюємо з Vogue Business, Business of Fashion, Glossy, WSJ, Fortune та іншими медіа".

"Оскільки платформа EDITED – найбільше у світі джерело ритейл-даних, у мене є доступ до інформації про зміни в продуктах, ціни і рекламну інформацію в режимі реального часу. Це база з більш ніж 90 000 брендів і ритейлерів по всьому світу. Функції платформи допомагають будувати прогнози і досліджувати, які силуети, кольори і принти працюють добре, а які ні. Можна робити порівняння ціни на конкурентні позиції", – каже Кайла. Один з останніх записів у блозі платформи розповідає про головні тренди сезону весна-літо 2020. До них в EDITED зараховують повернення 70-х, в тому числі в колекціях Prada і Fendi, гіпержіночні силуети (Marc Jacobs) і анімалістичні принти (детальний звіт доступний за посиланням, – прим.ред.)

Джерело: Edited.com
Про моду і технології

"У сьогоднішньому складному ритейл-середовищі доступ до даних – запорука успіху і конкурентна перевага для тих, хто знає, як правильно їх використовувати. У великих брендів і дизайнерів завдяки EDITED є багато можливостей. Наприклад, Puma зважає на наші звіти на кожному етапі циклу планування продажів, а також під час прийняття рішень про продуктову стратегію, просування і ціноутворення. А Marni щодня використовує EDITED для створення асортименту продукції, визначення можливостей і недоліків, збору цін і розуміння основних тенденцій ринку.

Мода і ритейл розвиваються в ногу з технологічною індустрією, діджитал-світ впливає на моду. Такі компанії, як Alexander McQueen і Moda Operandi, вже інвестують у технології, а посади як-от Data Scientists стають звичним явищем у fashion-індустрії. Ми бачимо все більше прикладів того, як бренди у сфері моди, краси і товарів для будинку все частіше починають використовувати технології штучного інтелекту – чи то рішення проблем, збільшення доходів, зниження витрат, чи створення унікального досвіду для всіх, хто робить покупки. Злиття tech- і retail-напрямків у найближчі роки тільки посилиться".

Про майбутнє та інновації

"Нововведення, яке мене найбільше потішило цього року, – перша у світі толстовка з переробленої зрідженої бавовни від Adidas & Stella McCartney, відома як NuCycl худі. Це прекрасний приклад поєднання технологій і моди для зменшення відходів і важливий етап у створенні сталого майбутнього" .

Дізнатися більше про інших промовців конференції можна за посиланням.

Нас підтримують:
Healthy-партнер конференції – вітамінно-мінеральні комплекси Orthomol
Innovation партнер – IQOS.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА VOGUE UA CONFERENCE 2019:
https://conference.vogue.ua/2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.