КУПИТИ КВИТКИ

Кемерон-Джеймс Вілсон про потенціал 3D-технологій в fashion-індустрії

Кемерон-Джеймс Вілсон – британський fashion-фотограф, 3D-художник, творець першої у світі цифрової супермоделі Shudu, яка вже встигла стати обличчям рекламних кампаній Fenty Beauty і Balmain. Після шаленого успіху своєї першої моделі, Вілсон заснував The Diigitals – агентство digital-моделей, яке працює з інноваційними брендами та розкриває потенціал 3D-технологій в індустрії моди. Кемерон-Джеймс відстоює різноманітність у світі моди і цифрових технологій, тому співпрацює з талановитими художниками з недопредставлених груп і меншин. 7 листопада він виступить на четвертій Vogue UA Conference, де поділиться інсайтами своєї справи.

Кемерон-Джеймс Вілсон

Яким був твій шлях до Shudu?

Реклама.

Я був fashion-фотографом близько 10 років, тоді вирішив зупинитися і відпочити від цього. Протягом певного часу я шукав те, чим хотів би займатися, і вирішив спробувати 3D-дизайн: вивчав ази і роботу різних програм. Одна з них була орієнтованою на створення персонажів. З її допомогою і "народилася" Shudu. Вона вийшла в інтернет і вірусно розійшлася мережею. Але коли я створював її, то не очікував, що щось таке може трапитися. Я просто думав про створення красивого образу, вродливої жінки.

@shudu.gram

Чи допоміг досвід у fashion-фотографії під час її створення?

Як фотограф, я любив малювати. Це допомогло мені покращити мої знімки. Що стосується 3D-дизайну, то гадаю, що це свого роду поєднання фотографії і ретуші. Наприклад, я розумію, який в ідеалі вигляд повинна мати шкіра. Тому мій попередній досвід безумовно допомагає з тим, що я роблю зараз.

Чи є конкретні жінки, які надихнули тебе на створення такого образу для Shudu?

Мене надихнули моделі, яких я любив, поки ріс: Наомі Кемпбелл і Алек Век. Також образ Shudu частково навіяний лялькою Барбі – принцесою Південної Африки. У Shudu є щось від кожної з них.

Рекламна кампанія Balmain з digital-моделями

Shudu блискавично стала популярною. Як ти впорався з таким успіхом?

Спершу мені було складно сприймати всі відгуки. Раніше я весь час був за камерою, поза полем зору. А зараз я в абсолютному фокусі. Але мені важливо отримувати зворотний зв'язок на речі, які повністю є моїм творінням. Завдяки такому успіху Shudu я вирішив, що зможу почати щось нове і заснувати власну справу – так з'явилося The Diigitals.

Наскільки популярне твоє агентство?

Неймовірно популярне. Зараз всі дуже зацікавлені в цій галузі, до того ж вона активно розвивається. Мені здається, їй ще далеко до того, щоб повністю продемонструвати весь свій потенціал. Я бачу The Diigitals як інструмент, який бренди можуть використовувати в процесі розробки одягу.

Як ти вважаєш, цифрові моделі – це логічний розвиток подій, пов'язаних з технічним прогресом? Чи бажання робити щось незвичайне?

У модній індустрії дуже популярне використання 3D-програм для дизайну одягу. Тому використання 3D-моделей в цьому бізнесі є неминучим. Як мінімум тому, що з ними легше працювати. Мені також здається, це частково спровоковано соціальними мережами, де насправді не має значення, справжня людина чи ні. Тому можна стверджувати, що соціальний клімат визначив такий хід подій.

Дещо лякає той факт, що багато хто не може відрізнити digital-модель від справжньої людини...

Мене спочатку це теж лякало. Саме тому я вирішив говорити про це відкрито і розповідати про 3D-моделі. Такі речі володіють неймовірним потенціалом і можуть легко вводити людей в оману.

Які твої головні наміри?

Головна мета – створення і розвиток нової індустрії, яка підтримуватиме 3D-митців, що зацікавлені в моді. Сьогодні багато 3D-фахівців працює в кіноіндустрії. Але насправді у них не так багато варіантів, чим ще займатися. Тому мені важливо розширити коло можливостей для 3D-художників.

Яким ти бачиш майбутнє digital-моделінгу?

Я думаю, що digital-моделінг стане чудовим і цінним інструментом з погляду стійкості дизайну. Він допоможе скоротити відходи, бо якщо ви створюєте одяг в 3D, вам не потрібно робити кілька варіантів однієї і тієї ж речі. До того ж на це можуть знадобитися місяці роботи і тонни тканин.

Які твої обов'язки перед собою та іншими людьми?

Для мене головне – бути чесним у тому, що я роблю. Люди мають знати і розуміти, що ті, на кого вони підписані в Instagram або кого бачать у рекламних кампаніях – це 3D-моделі. І стежать вони не за ними, а за мною.

Ти ведеш кілька акаунтів абсолютно різних персонажів. Напевно, це не дуже просто, особливо в емоційному плані ...

Це і справді іноді приголомшує. Тому ми намагаємося зробити так, щоб від мене не було потрібно стільки внеску. Зараз ми активно розвиваємо особистість Shudu, співпрацюємо з письменницею, яка пише її історію. У неї навіть скоро з'явиться голос.

Різноманітність і недосконалості, якими володіють твої моделі як вони виникають?

Всі вони – плід моїх власних думок і почуттів. Наприклад, у моїх моделей розтяжки на тілі такі ж, як у мене. Вони уособлюють ту невпевненість, з якою стикався особисто я. Гадаю, важливо мати реальні посилання і пояснення того, що ви робите. Shudu – це збірний образ моделей, яких я люблю, Dagny – акторок, Brenn – уособлення body positivity. Кожна з них пов'язана з реальними фактами в моєму житті.

Дізнатися більше про інших промовців і придбати квитки можна за посиланням.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.