КУПИТИ КВИТКИ

Що слід знати про Гарі Васснера – спікера конференції Vogue UA Fashion & Business

Більшість людей впізнають у ньому суддю і ментора телевізійного шоу Project Runway: The Fashion Startup, але для інсайдерів модної індустрії Гарі Васснер – акула модного бізнесу. Включений виданням Fashionista до 50 найвпливовіших людей у світі моди, він – наставник програми CFI Incubator, член Консультативної ради CFDA і Ради директорів High School of Fashion Industries, а також активний прихильник руху Save The Garment Center (організації, яка допомагає американській fashion-індустрії вижити без перенесення виробництва в Азію, зберегти робочі місця і локальні фабрики – прим.ред.).

Катя Бошам — генеральний директор і співзасновник бренду Birchbox, Крістін Гансікер — генеральний директор і співзасновник бренду Gwynnie Bee, Ребекка Мінкофф — дизайнер, Гері Васснер — генеральний директор Hilldun Corporations, голова та співзасновник Іnterluxe Holdings

Гарі Васснер – ледь не головний модний інвестор у США. За свій успіх багато з найпрестижніших магазинів на Сьомій авеню в Нью-Йорку завдячують його компанії Hilldun Corporation. Вона забезпечила фінансування та факторинг чи не кожному успішному в Америці бренду: Derek Lam, Cushnie et Ochs, Alexander Wang, Naeem Kahn, Jonathan Simkhai, Vivienne Westwood, Sacai, Carven, Prabal Gurung, Mara Hoffman, Thom Browne, Marc Jacobs.

Реклама.

2014 року почався новий етап його взаємин з модною індустрією. У партнерстві з Lee Equity він заснував компанію Interluxe Holdings LLC. Першими вкладеннями холдингу стали інвестиції у знаковий дизайнерський бренд Jason Wu, марку ALC і канадський бренд верхнього одягу Mackage. При цьому сам Васснер впевнений, що дні великих брендів минули. Молоді споживачі – міленіали і представники покоління Z – менш лояльні до дизайнерських лейблів і постійно запитують: "А що цей бренд зробив для мене і навколишнього середовища?". Ключем до успіху можуть стати технології. "Головний виклик – зберегти баланс між великими даними і творчістю", – стверджує інвестор.

Гарі Васснер

За більше 40 років роботи в портфоліо Гарі Васснера є не лише підтримка молодих дизайнерів. 2015 року на показі Джеремі Скотта в Нью-Йорку він познайомився з володаркою премій "Еммі", "Греммі", Tony та "Оскар", акторкою Вупі Голдберг. З тих пір двоє стали не просто приятелями, але і бізнес-партнерами. Васснер і Голдберг створили колекцію різдвяних ugly sweaters, яка уже кілька років стає хітом зимових продажів. Вперше колекцію ексклюзивно представили лише в американському універмазі Lord and Taylor і канадському Hudsons Bay, але після ритейлерського прориву за дистрибуцію взявся онлайн-гігант Zappos. З подачі Васснера Вупі Голдберг також заснувала власну марку одягу DubGee by Whoop. Інклюзивний демократичний бренд з широкою розмірною сіткою побачив світ у травні цього року.

Гарі Васснер і Вупі Голдбер на показі Cushnie Et Ochs

"Від дизайнера не можна очікувати, що він стане і великим бізнесменом, і чудовим дизайнером одночасно, знайдіть когось, з ким у вас є синергія, з ким ви можете працювати і кого зможете витримати", – таку пораду Гарі дає молодим дизайнерам і тим, хто ще не зміг монетизувати творчість. У листопаді Гарі Васснер прилетить до Києва. У своєму виступі на Vogue UA Conference він відповість на всі запитання про інвестиції в моду і поділиться практичними інсайтами. Квитки вже можна придбати.

Нас підтримують: healthy-партнер конференції – вітамінно-мінеральні комплекси Orthomol, іnnovation партнер – IQOS.

ПРИДБАТИ КВИТКИ: https://conference.vogue.ua/2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.