КУПИТИ КВИТКИ

Все про мою матір: рекламна кампанія Dafna May осінь-зима 2018/2019

Український бренд Dafna May, який дебютував в лютому на Ukrainian Fashion Week, представив лукбук до нової осінньо-зимової колекції. Називається вона Caviar і присвячена зухвалій і безкомпромісній моді 1980-х.

Під час роботи дизайнер Дафна Майберг надихалася тим, як в той час одягалася її мати, Наталія, а один з її вінтажних образів і, взагалі, подарував назву Caviar колекції. "Коли я побачила весільну сукню мами в чорний великий горох, – згадує Дафна – мені одразу згадалася чорна ікра – символ достатку і розкоші того часу. Caviar – це іронія над серйозністю 1980-х, і відмінна характристика всієї модної декади, яка не визнавала півмірок і півтонів".

Реклама.

Стиль десятиліття диско і широкоплечого силуету power woman представляють посипані великими лелітками максі-сукні, строгі оверсайз-сорочки і плащі, зухвалі міні-спідниці і рок-н-рольні шуби з еко-хутра, короткі сукні на одне плече і комбінезони для танців під дзеркальною кулею. Кольори колекції: чорний, глибокий синій, хакі і білий.

<b>Dafna_May_Campaign_F18</b>

Як відбувались зйомки можна подивитися в Instagram-акаунті бренду:

Стиліст зйомки – Юлія Пеліпас

Моделі – Sui Generis і Tarima Darim

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.