До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Вишита історія: Foberini стали партнерами центру Superhumans

Бренд Foberini презентує нову колекцію та запускає благодійну ініціативу "Вишита історія", партнером якої став центр Superhumans. Натхнена нова колекція косівською мальованою керамікою, як відома поєднанням жовтих, зелених та коричневих відтінків.

Реклама

Косівська кераміка належить до нематеріальної культурної спадщини людства, адже ця традиція є дійсно унікальною. Технологія виготовлення кераміки використовувалася здавна, але вирізнялися самі малюнки: люди зображували навколишній світ, ті сюжети, які їх оточували. Традиційними були сцени побуту гуцулів, рослини і тварини, різні обрядові символи.

"Колекція Foberini натхнена косівськими розписами, але відображає сучасну історію та життя всіх українців. Тих, кому ми завдячуємо сьогодні життям — наших військових. Тих, хто у найскладніші часи здатен на неможливе, хто продовжує жити та допомагати один одному задля спільної мети — перемоги. Таким чином, в мальованій техніці зображено надзвичайно складний історичний період для України. Цю розповідь ми збережемо для наступних поколінь. І її ніхто не перепише", — говорять у команді бренду.

Важливо, що колекція має благодійну мету. До неї увійшли жіночі сукні, блузи, дитячі та чоловічі сорочки. В межах благодійної ініціативи "Вишита історія" 3000 грн з продажу кожної вишиванки перераховуються на благодійність. Партнером ініціативи став Superhumans Center — Всеукраїнський сучасний центр з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни. Починаючи з 24.02.2024 протягом 6 місяців зібрані кошти будуть перераховуватись на потреби центру.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.