Вібрація життя: нова колекція Lake Studio
Український бренд Lake Studio представив нову колекцію The CELL, у якій міркує про гармонію в сучасному світі, що можлива лише тоді, коли клітини людини вібрують на одній частоті з клітинами природи.

"Досконалість форм природи, спокій і умиротворення ми хотіли передати в колекції: у крої, драпуваннях, відтінках. Землистий коричневий, бежево-сірий, глибокий синій і трав’янистий зелений з акцентною фуксією — всі кольори ніби вийшли з хвойного лісу, у глушині якого сховалося озеро з лататтям і квітковими галявинами навколо. Силуети — прямі на контрасті з приталеними, що увиразнюють жіночність і жіночу основу", — каже Анастасія Рябоконь.



Крім колірної гами, візуальний референс підсилений принтами, які традиційно наявні в кожній колекції бренду. Цього сезону їх створила артілюстраторка Даша Ганненко, для техніки якої характерна навмисна необережність обрисів, орнаментальність і симетрія зображень. Шовкові топи й сукні колекції рясніють розсипом хризантем, зображенням латаття і глиці.



Головні речі колекції — вільні оверсайз-жакети, костюми зі спідницями міді, асиметричні топи на одне плече й сукні-бюстьє. Єдиними декоративними елементами загалом мінімалістичної колекції стали драпірування, мереживні вставки та вишивка. Вперше бренд використав у виробах твід кольору крему канолі з тонкою люрексовою ниткою.



Доповнює колекцію лінійка прикрас. За матеріали дизайнерам слугували натуральні перли, а також місячний камінь і камінь "котяче око", що відомі властивостями гармоніювання енергії носія. До капсули ввійшли сережки з перлами як застиглі краплі, асиметричні кольє з перлин, повністю вкритих позолотою, а також брошки з підвісками. The CELL — це третій реліз бренду, представлений у графіці see now buy now.

