У рекламній кампанії Jacquemus знялася бабуся дизайнера
Симон Порт Жакм’юс укотре засвідчив, що ідея насамперед, а обмеження, як-от самоізоляція, лише допомагають розвитку креативності. У рекламній кампанії до весняно-літньої колекції він зняв свою власну бабусю Лілін. На світлинах вона позує серед сільських краєвидів, приміряючи найяскравіші образи сезону — від сукні-бестселера La robe Manosque, яка чудово продавалася попри карантин, до його знаменитих мінісумочок і величезних капелюхів.
До того ж фотографом рекламної кампанії став сам дизайнер, не прилучаючи до знімання фахівців — освітлювачів, перукарів або візажистів. Сам Жакм’юс розповідає, що цей кампейн для нього особливий — найщиріший і найтепліший, а інсайдери називають його ковтком свіжого повітря серед професійних знімань із зірками з А-листа й прогнозують, що він стане початком нового руху в індустрії.
Нагадаємо, що це не перший експеримент Симон-Порт Жакм’юса під час карантину. Кілька тижнів тому він представив ще одне знімання, зіркою якого стала Белла Хадід — модель знімалася у себе вдома через Face Time. Вийшло також дуже відверто й по-справжньому. Це знімання дивіться тут.