
Белла Хадід знялася в рекламній кампанії Jacquemus через FaceTime
Рекламні знімання через відеомесенджери набирають популярність. Раніше Белла Хадід знялася для березневого випуску Vogue Italia через FaceTime, а тепер американська модель стала головною героїнею рекламної кампанії Jacquemus весна-літо 2020 року, яка отримала назву Jacquemus At Home. Белла позує в найбажаніших речах нового сезону — трикотажному оливковому бра, білосніжному брючному костюмі й небесно-блакитному боді. На одному зі знімків Хадід повністю оголена й прикривається лише культовою мікросумкою бренду.

Все знімання відбувалося онлайн у моделі вдома за допомогою програми FaceTime, а світлини зроблено на фронтальну камеру смартфона. За креативну частину відповідав дизайнер Симон Порт Жакм’юс, а фотографом став П’єр-Анж Карлотті. На зніманні не було ні стилістів, ні візажистів — тільки Хадід, порожня кімната й iPhone. «Найкращі кілька годин. Возз’єднання», — написала Белла в Instagram.
Ще в розділі Бренд
Популярне

Гід наймоднішими сукнями сезону весна-літо 2021

Що відомо про шостий сезон серіалу «Гострі картузи»

Історія кохання Джастіна і Хейлі Біберів у світлинах

Streetstyle: із чим носити спортивні штани у 2021 році

5 ідей бюджетного оновлення гардеробу до весни

Помити голову: як за волоссям доглядає Дженніфер Еністон

Що треба знати про третій сезон серіалу «Статеве виховання»

Art of Clip: термін роботи виставки унікальних брошок Van Cleef & Arpels продовжили

5 культових фільмів з Гав'єром Бардемом

Наймодніші весняні жакети

Светри з V-подібним вирізом у колекціях весна-літо 2021

Тиждень моди в Мілані: нові колекції Max Mara і Missoni
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.