Український бренд BOBKOVA показав нову колекцію на Almaty Fashion Week
Український бренд Bobkova продовжує свою активну міжнародну діяльність, зосереджену не лише на західних, а й на східних ринках. Дизайнерка Христина Бобкова показала нову весняно-літню колекцію в межах восьмого сезону Almaty Fashion Week.
Весняно-літня колекція Bobkova — це присвята українській природі, а її головний елемент — квітка мальви, яка з дитинства знайома кожному українцю. "Мальва — це оберіг, духовне коріння людини, вірність етнічній спадщині предків. Народні повір'я свідчать, що мальви охороняють мешканців оселі, — розповіла після показу Христина Бобкова. — Сьогодні, коли українці щодня втрачають свої будинки через дії ворога, мальва посідає в наших серцях особливе місце". Над цією колекцію Христина Бобкова працювала разом із художницею Поліною Мороз, яка відобразила всю красу мальви у принтах. У колекції вони органічно поєднані зі стриманими відтінками і ніжною пастельною гамою.
У кожній своїй колекції Бобкова намагається віднайти той самий баланс між маскулінністю і чуттєвістю, лаконічністю і жіночністю. На подіумі, на який перетворився готель Ritz Carlton Almaty, глядачі побачили ідеальні костюми-двійки в парі з ніжно-рожевими сорочками, шовкові спідниці з акварельним принтом та різноманітні сукні, за якими до Bobkova повертаються шанувальники щосезону. "Сукні — це сильна сторона нашого бренду, — додає дизайнерка. — Тому мені було дійсно важливо продемонструвати їх на новому для нас ринку, подивитися на реакцію, бо якими б різними не були жінки всього світу, їх об'єднує бажання почуватися красивими".
Окрім показу в межах Тижня моди Христина Бобкова також провела воркшоп зі створення колекцій, поділившись багаторічним досвідом із казахськими колегами.
Нагадаємо, що взявши курс на інновації, організатори VFWA та дизайнери-учасники надихнулися ідеями переродження та перетворення, тому новий сезон пройшов під девізом метаморфоз. Крім українського бренду участь у Тижні моди взяли дизайнери з Казахстану, Туреччини та Киргизстану. "Разом із командою вирішили повністю поміняти концепт VIII сезону VFWA та на повну скористатися силою нових технологій. Кожна деталь на наших шоу — запрошення, оформлення простору та й сам подіум — демонструє переродження проєкту, його розширення та вихід на новий рівень. Невипадково символом сезону стала історія про прекрасного метелика, який був розроблений спеціально для VISA Fashion Week Almaty, — розповідає Бауіржан Шадібеков. — Додам, що цього сезону курс на сталу моду та усвідомленість став ще більш певним. Ресайклінг та апсайклінг залишаються провідними трендами не лише світової моди, а й життя в суспільстві, і ми втілюємо їх на подіумі. Нас тішить той факт, що в колекціях учасників VFWA з'являється все більше перероблених тканин, а бренди — не лише молоді, а й ті, хто вже має впізнаваність, — все частіше беруть ресайклінг на озброєння".