TTSWTRS представляє колекцію сезону осінь-зима 2021/2022
Український бренд TTSWTRS і далі досліджує Землю та захоплюється її скарбами. Нова колекція з назвою Water Series сезону осінь-зима 2021/2022 — данина поваги воді як джерелу життя, що має енергію і здатне резонувати з настроєм людини, музикою і навіть текстом. Роздуми про воду уособлено в упізнаваному стилі бренду — базових аскетичних квітах та унікальних тату.
Натхненням для осінньо-зимової колекції слугувало фото самотнього айсберга з проєкту відомої української фотографки Ксенії Каргіної Naked Landscape, метою якого було показати красу Землі. Фото перенесено на одяг в особливий спосіб — зі споду — як нагадування про те, наскільки важливі турбота про природні багатства і дбайливе ставлення до ресурсів.
Дотримуючись принципів усвідомленого виробництва й споживання, TTSWTRS скоротили кількість одягу в лінійці втричі: у Water Series представлено всього 43 одиниці. Основні кольори колекції — аскетичний білий з украпленнями водних відтінків, чорний і бежевий.
Одним з центральних елементів колекції в дусі екофутуризму став пуховик з тайвеку із зображенням айсберга всередині. До Water Series також увійшли шовкові сукні, халати унісекс і піжами з ніби намоклими тату, що розтікаються. Їх створено у співпраці з японським тату-майстром Nissaco й українським тату-майстром Микитою Хомяковим.
Не обійшлося й без знакових для бренду комбінезонів: однією з найефектніших і найскладніших речей став комбінезон з лакованої шкіри з принтом, подібним до айсбергів, що розчиняються в чорній від нафти воді, і написом Your strike for Climate. Також у колекції осінь-зима 2021/2022 представлений комбінезон з принтом у вигляді оптичної ілюзії води всередині людського організму.
До Water Series також увійшли культові боді, корсети, ліфи й шорти з ефектом другої шкіри, сукні, oversize куртки та джемпери. Для колекції використовували найкращі тканини з Іспанії, Японії та Італії, як-от вовна мериноса, органічна бавовна, легкий і міцний тайвек, плащівка, напівпрозорий біфлекс і шовк.
"Ця колекція — маніфест воді. Люблю й щиро захоплююся нею. Я вважаю, що ми ставимося до Води без належної поваги. А на багатьох планетах її взагалі немає. Я прагнула передати своє захоплення її кольором, характером і станом", — розповідає дизайнерка й засновниця бренду Ганна Осмєхіна.