До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

TRYP — нова колекція кераміки Nadiia

Український бренд кераміки Nadiia представив нову колекцію. Джерелом натхнення для її створення стала доісторична спадщина України. Створені на основі численних досліджень культури Трипілля — Кукутень, керамічні фігурки, прикраси й предмети домашнього вжитку поєднують у собі грубу фактуру й старовинну символіку і в такий спосіб переосмислюють значення предметів у нашому повсякденному житті.

Nadiia визначає себе як бренд, орієнтований на розкриття духовного, художнього й тактильного потенціалу фізичних об’єктів, які трапляються в нашому повсякденному житті. Засновниця проєкту Надя Шаповал завжди цікавилася українською спадщиною й традиційною культурою, тож у новій колекції вирішила зосередитися на цивілізації Трипілля — Кукутень. Упродовж 6000—3000 рр. до н. е. ця давня цивілізація простягалася від Карпат до Румунії й через великі території сучасної України. Багато міських будівель культури було виявлено в Центральній Україні, куди Шаповал вирушила проводити свої дослідження як з історії, так і сучасного менталітету країни.

Реклама

Нова колекція Nadiia була створена для модного бренду BEVZA. Для оздоблення колекції одягу сезону весна-літо 2021 Світлана Бевза використала традиційні трипільські орнаменти, знайдені на давній кераміці, а також працювала з традиційними українськими ремісничими техніками, зокрема ткацькими.

Ключовий об’єкт колекції — Оранта, примітивна фігура вагітної жінки, яка візуально подібна до оригінального трипільського артефакту. Дизайн усіх речей у TRYP — це втілення традиційної трипільської кераміки. Також до колекції ввійшли кольє з керамічних неполиваних намистин, гладкі жіночі фігурки на золотих ланцюгах, керамічна тарілка з людськими фігурками, фігурки тварин. Останні також використано як ґудзики в колекції BEVZA. Всі предмети — це ручна робота українських майстрів-керамістів 8komora в Києві.

"У Nadiia ми робимо кераміку, до якої ви торкаєтеся, і яка зачіпає вас. Я сподіваюся, що через ці об’єкти жінки в будь-якій країні світу могли б споглядати й відчувати силу та енергію жіночності. Водночас наша місія — розкрити й показати світу недостатньо представлену історію й культуру України. Для знімання кампанії ми подорожували маленькими селами з фотографом Стефаном Лісовським і закарбували українців, які живуть у тих самих місцях, де раніше розташовувалися давні цивілізації", — каже Надя Шаповал.

<b>Nadiia_Cucuteni_Trypillia</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.