З дна морського: рекламна кампанія трикотажної лінійки BEVZA
Упродовж сезону осінь-зима 2020/21 український бренд BEVZA й далі розвиває sustainable-складник у своїй роботі. В рамках цієї колекції Світлана Бевза показала трикотажну лінійку. Її виготовили з поліестеру, що є результатом перероблення пластикових пляшок, зібраних на дні океану. Меланжева туніка в колекції — це вже перероблений денім. Через кілька місяців марка представляє рекламну кампанію, у якій повертається саме до води — стихії, без якої не було б нічого.
"Етичне ставлення до природи й виробництва — одна з фундаментальних цінностей BEVZA. Ми впевнені, що мода не має існувати ціною життя цілої планети", — розповідає Світлана Бевза. До капсули ввійшли різноманітні сукні й боді кількох кольорів. Доповнюють одяг сережки й намиста як колоски пшениці.
Фото: Stephan Lisowski
Модель: Maryna Bakhmatska та Anastasia Chugunkina
Волосся: Pavel Lotnik
Макіяж: Yevgeniya Kozlova