Тихе щастя: рекламна кампанія Bobkova весна-літо 2021
Український бренд BOBKOVA представив рекламну кампанію до нової весняно-літньої колекції, яка занурює глядача в атмосферу релаксу й повної самоти. "Сьогодні подорож, особливо за межі країни — нова цінність часу. Екологічність, незаймана природа подалі від людей, великих міст, галасливих готелів і барів стають пріоритетом. Цим зніманням ми хочемо продемонструвати, що справжнє щастя криється в простих речах, наприклад, у неспішній прогулянці скелястим морським узбережжям і невеликими селами, де час ніби зупиняється".
Трикотаж — основний матеріал, який бренд вибрав для літніх подорожей. Вільні брючні двійки, м’які розслаблені силуети суконь, джемпери з віскози, бавовни й шовку ніби створені для самоти й споглядання чарівних заходів. Доповнюють їх купальники, топи й сарафани з чуттєвими акцентами через оголення плечей або ключиць.
У цій колекції Христина Бобкова об’єднує багаторічні традиції артизанального виробництва з трендами сучасності й додає до літньої колекції ще більше речей, вив’язаних гачком зі смужок тканини в техніці, відомій як "бабусин килимок". У студії Bobkova для фактурного в’язання використали залишки виробництва — у такий спосіб виготовлені сукні, топи, кейпи, взуття й навіть сережки-кільця, які вручну переплетено кольоровими смужками. Вив’язані вручну мюлі на шкіряній підошві додають настрою і відчуття комфорту й уже встигли стати бестселером.
"Ми прагнемо підтримувати українські ремісничі традиції й формувати усвідомлене споживання. Віримо, що робимо цей світ трохи кращим", — додає дизайнерка Христина Бобкова.