КУПИТИ КВИТКИ

Магазин на дивані: нова рекламна кампанія J.W. Anderson

Остання кампанія J.W. Anderson з назвою "JWA-TV" черпає натхнення в телешопах і рекламних роликах. Кампанія представляє серію з трьох відео, в яких основна увага приділена фірмовим сумкам бренду.

У пародії Джонатана Андерсона є дві "ведучі", які розповідають про переваги сумок J.W. Anderson, а моделі тим часом демонструють сказане у справі. "Магазин на дивані" JWA-TV зроблений в найкращих традиціях жанру: жарти, енергійні хости, описи речі на бічній панелі, інформація про доставку та ексклюзивні пропозиції.

Реклама.

Ролі ведучих виконали Джастін Вівіан Бонд, номінована на "Тоні" виконавиця кабаре, і Джилл Панголла, міждисциплінарний артист. "Я завжди був великим шанувальником Вівіан. Я пам'ятаю, як працював над деякими з моїх перших колекцій і постійно слухав її альбоми. Я випадково зустрів її в Сан-Франциско не так давно, і подумав, що ми повинні з нею щось зробити", – розповів Джонатан.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.