Ніжність і грація: рекламна кампанія Dior весна-літо 2019
Натхненням для створення нової рекламної кампанії Dior весна-літо 2019 став світ танців. Так, через призму нескінченних нюдових відтінків, Марія Грація К'юрі говорить про свободу, жіночність та витонченість.
Зйомку рекламної кампанії дизайнер довірила британському фотографу Гарлі Вейрому, якому вдалося передати легкість і витонченість нової колекції Dior. Не обійшлося і без участі Шарон Еял, яка поставила танцювальне шоу для Dior весна-літо 2019. У новому рекламному кампейні вона взяла безпосередню участь: поставила вишукані рухи хореографічної трупи танцюристів-моделей, які позували у вбранні всіх відтінків і створювали гру тіней.
Так, у рекламному кампейні весна-літо 2019 довгі плісировані сукні та сітчасті візерунки посилюють природну жіночність, а боді і комбінезони в палітрі нейтральних кольорів створюють силует, сформований з прозорості і багатошаровості. Ніжні і легкі мотиви колекції перегукуються з культовими елементами модного Дому – сумкою Saddle bag і шкіряною курткою the Bar jacket.
Французький бренд також зняв відео до рекламної кампанії Dior весна-літо 2019, у якому ці витончені образи оживають.