КУПИТИ КВИТКИ

Ніжність і грація: рекламна кампанія Dior весна-літо 2019

Натхненням для створення нової рекламної кампанії Dior весна-літо 2019 став світ танців. Так, через призму нескінченних нюдових відтінків, Марія Грація К'юрі говорить про свободу, жіночність та витонченість.

Dior весна-літо 2019

Зйомку рекламної кампанії дизайнер довірила британському фотографу Гарлі Вейрому, якому вдалося передати легкість і витонченість нової колекції Dior. Не обійшлося і без участі Шарон Еял, яка поставила танцювальне шоу для Dior весна-літо 2019. У новому рекламному кампейні вона взяла безпосередню участь: поставила вишукані рухи хореографічної трупи танцюристів-моделей, які позували у вбранні всіх відтінків і створювали гру тіней.

Реклама.
Dior весна-літо 2019
Dior весна-літо 2019
Dior весна-літо 2019

Так, у рекламному кампейні весна-літо 2019 довгі плісировані сукні та сітчасті візерунки посилюють природну жіночність, а боді і комбінезони в палітрі нейтральних кольорів створюють силует, сформований з прозорості і багатошаровості. Ніжні і легкі мотиви колекції перегукуються з культовими елементами модного Дому – сумкою Saddle bag і шкіряною курткою the Bar jacket.

Dior весна-літо 2019

Dior весна-літо 2019
Dior весна-літо 2019

Французький бренд також зняв відео до рекламної кампанії Dior весна-літо 2019, у якому ці витончені образи оживають.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.