До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Lever Couture — український бренд, який вдягає голлівудських зірок

На церемонії "Оскар", що відбулася минулого тижня, однією з найбільш обговорюваних знаменитостей стала нігерійська співачка Tems. На червоній доріжці вона з'явилася у сукні українського бренду Lever Couture. Tems не єдина знаменитість, яка обирає фантазійне вбрання цієї марки. Розповідаємо, що треба знати про бренд, який носять Дженніфер Лопес, Леді Гага та Мілла Йовович.

Tems у сукні Lever Couture на церемонії "Оскар"
Tems у сукні Lever Couture на церемонії "Оскар"

Реклама

Бренд Lever Couture заснувала дизайнерка Леся Верлінг’єрі з Одеси, яка пройшла довгий шлях від своєї першої сукні до зіркових клієнтів, що їх знає увесь світ. "З раннього дитинства я мала цікавість до шиття завдяки моїй бабусі із села Білине Одеської області, де я провела значну частину дитинства. Вона була першою, хто мені показав, як шити вручну. А згодом вже мама дала мені свою швейну машинку та навчила нею користуватися. Напевно, тоді я й зрозуміла, що це дійсно щось особливе і по-справжньому близьке мені". Після Одеси юна дизайнерка поїхала до Баварії, де розпочала навчання в місцевому Інституті дизайну. Саме тоді вона вирішила, що готова до власного бренду. "Робота була колосальною: брали участь всі мої рідні, друзі і навіть сусіди з Одеси, які збирали по всьому місту наші традиційні українські хустки. З них була створена чудова сукня. Її я і представила у маленькій галереї на заході для молодих митців, де мене помітили та запропонували взяти участь у показі в Берліні". Цей показ став надзвичайно важливим для українки, тому що там вона познайомилася з зірковим стилістом Ніколою Формікетті, на той момент креативним директором Леді Гаги. Поступово й інші зірки почали звертати увагу на фантазійні вбрання Lever Couture.

Леся Верлінг’єрі
Леся Верлінг’єрі

"Так, кожна сукня по-своєму унікальна і потребує надзвичайно багато уваги, максимальної зосередженості і терпіння. Якщо говорити про час, то в середньому, щоб створити сукню, мені потрібно від одного до трьох місяців. Найголовніше для мене — почуватися щасливою в процесі, тому що від цього залежить кінцевий результат". Складність цих суконь, а також їхній незвичайний дизайн справді відіграли вирішальну роль для популяризації бренду. Зіркові стилісти завжди знаходяться у пошуку чогось цікавого для своїх клієнтів. Важливість близькості до них розуміла і сама Леся Верлінг’єрі, яка з Німеччини вирішила переїхати до Лос-Анджелеса — міста з максимальною концентрацією знаменитостей на квадратний метр. "Американський ринок дуже важливий для нас. Потрібно бути ближче до кіноіндустрії, музики, мистецтва та мати можливість слідкувати за динамікою розвитку і змін, що, власне, дає можливість створювати нові шедеври, які однозначно є проявом сміливості і виходу за межі комфорту".

Це рішення виявилося виправданим. Сьогодні в інстаграмі бренду Lever Couture можна побачити найрізноманітніших зірок у вбраннях марки — Мілла Йовович у Каннах, Мішель Єо у зйомці для Hollywood Reporter, Карді Бі на обкладинці Essence, Дженніфер Лопес на сцені шоу "Голос", Кеті Перрі в рекламі Spotify та Леді Гага у музичному відео до саундтреку стрічки "Топ Ґан: Меверік". Співпрацю з останньою взагалі можна назвати взаємними почуттями. Дизайнерка розповідає, що Lever Couture працювали з артисткою вже 13 років.

Свою впізнаваність бренд використовує і на користь Україні, постійно привертаючи увагу до війни, яка ще не закінчилася і про яку не можна забувати. Остання ініціатива команди Lever Couture — "Лист любові". "Проєкт "Лист любові" зародився рік тому, коли ми думали, яким чином можемо показати ту величезну кількість і відомих, і простих людей по всьому світу, які підтримують, вболівають за Україну, вірять в наш непереборний дух та висловлюють солідарність! Проєкт привернув багато уваги. Зокрема зірки Голлівуду, українки за походженням — Мілли Йовович! Мілла написала зворушливого листа до України та активно підтримує Україну й український народ у своєму інстаграмі, — розповідає деталі Леся Верлінг’єрі. — Також ми створили цифрову сукню, яка на цьому етапі перетворюється на справжню завдяки всім листам любові, що ми вже отримали. І ми очікуємо на ще більшу кількість найближчим часом. Цю сукню можна буде побачити на власні очі вже скоро в одній із галерей Києва, а згодом вона буде передана до Фонду Олени Зеленської". Обличчям цього проєкту стала українська співачка Тіна Кароль — іще одна шанувальниця фантазійних суконь Lever Couture.

Попереду марка запланувала ще чимало сюрпризів для шанувальників, але водночас дизайнерка не боїться говорити, що робота з зірками вимагає дійсно багато сил і ресурсів: "Можу з упевненістю сказати, що потребую невеличкої перерви. Підготовка до церемонії "Оскар" стала інтенсивним періодом за останні місяці, але результат був приголомшливий. Образ Темс — співачки, яка була номінована на "Оскар" разом із Ріанною в категорії "Краща оригінальна пісня" — викликав надзвичайний фурор. Попереду кропітка робота над новою колекцією та новими незвичними проєктами, які вам однозначно сподобаються. Тож не забувайте слідкувати за нами — і ми обіцяємо, що буде цікаво".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.