До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Що потрібно знати про український бренд HARVEST

Український бренд Harvest, заснований у 2015 році в Рівному, зарекомендував себе на ринку як якісний виробник аксесуарів. Однак вже три роки поспіль він також виготовляє одяг. А нещодавно Harvest представив й лінійку верхнього одягу для чоловіків та жінок. Розповідаємо, що потрібно знати про бренд й чому слід звернути на нього увагу.

Реклама

Harvest захопив середній сегмент клієнтів та пропонує відносно демократичну ціну за високу якість своїх виробів. На вулицях свого міста, звідки б ви не були, ви напевне бачили не одного перехожого, в якого за плечима був рюкзак бренду. Щосезону в інтернет-магазині та у всіх фізичних магазинах Harvest зʼявляються нові моделі з новими рішеннями та дизайном. Упродовж літа 2023 року Harvest випустив колекцію одягу, розширив лінійку рюкзаків для подорожей, а вже восени додав до асортименту нові принти на рюкзаках та сумках із поліестеру. Розробники та дизайнери надихаються змінами у світі та актуальними трендами в індустрії.

Якщо ще рік-два тому бренд не поспішав експериментувати зі стилями, а радше намагався закріпитись у виробництві спортивного одягу, то зараз у колекціях Harvest можна знайти будь-яку річ для будь-якого гардероба. Наприклад, влітку це були лляні вироби, зокрема сукні, — легкі та ошатні речі. Серед новинок в колекції Harvest можна знайти актуальні позиції, скажімо, джинсову спідницю та жакет, які можна носити в будь-яку пору року. Для бренду це перша спроба роботи з денімом, і доволі вдала. Саме тому Harvest планує розширити лінійку з деніму та поповнити асортимент виробами з цього матеріалу.

Знаковими для бренду стали речі з екошкіри. Спершу цей матеріал використовували у рюкзаках та невеликих сумках. Торік у Harvest з’явилися трендові бомбери чорного та бежевого кольорів. Згодом експеримент продовжився — було представлено сукню, а тепер і куртки з екошкіри для чоловіків і жінок.

Жіноча куртка KENDALL з екошкіри практична, універсальна та стильна. Окрім того, куртка утеплена, тому зігріє у прохолодні дні. Комір знімний, що дозволяє продумати ще більше варіантів образів на щодень. Для чоловіків Harvest представив куртку JOE. Вона вільного крою з кишенями та коміром-стійкою.

Серед чоловічого верхнього одягу також варто звернути увагу на м’яку куртку-сорочку MEL сірого кольору. Для чоловіків, що надають перевагу спортивному стилю, та тих, хто полюбляє екстремально провести час, Harvest відшиває легку, але водночас теплу куртку KIRK, що виготовляється зі зносостійкого матеріалу.

До зими Harvest також підготував кілька вдалих рішень. Жіноче пальто-пуховик JODIE — найтепліший виріб в асортименті бренду. Довгий, теплий, але не важкий пуховик — це дійсно практична річ, яка буде в пригоді не один рік.

З цікавих новинок бренду — жіночий костюм FLORENCE, що складається з жилета та шортів. Він виготовлений із шерстяної тканини зеленого кольору. Попри те що Harvest активно почав виготовляти одяг та шукати нові ідеї та рішення, бренд не зупиняється у виробництві аксесуарів — те, з чого взагалі почалася його історія. Від сезону до сезону Harvest змінює, додає та оновлює варіації рюкзаків, сумок, бананок, гаманців та інших аксесуарів, розвиваючи свою лінійку.

Цього року Harvest вирішив закрити потребу рюкзаків для навчання. Вже маючи досвід із виготовлення дитячих рюкзаків, бренд представив дві моделі для школярів, студентів та дорослих — рюкзаки CAMPUS та TRUFFLE. Також новинка цього сезону — модель WIDE LIGHT для подорожей.

До створення принтів бренд підходить із особливою увагою. Торік Harvest запустив у роботу чотири нові принти для виробів з поліестеру. Саме вони стали улюбленими для багатьох клієнтів. Квітковий принт у світлому та темному варіантах — це рефлексія на українську хустку. Яскраві та дивовижні квіти доповнюють літні й осінні чи весняні образи.

Заснований у Рівному Дмитром Соколовським та Олександром Гордійчуком, Harvest вже встиг зарекомендувати себе в Україні й став відомим за кордоном. У планах бренду — продовжити будувати мережу фізичних магазинів, доповнити дропи одягу та збільшити кількість унісекс-моделей.

Дмитро Соколовський та Олександр Гордійчук
Дмитро Соколовський та Олександр Гордійчук

Фото: Дана Стельмах

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.