До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Зроблено в Італії: як Bottega Veneta підтримує місцеві бренди

Модний Дім Bottega Veneta вирішив підтримати знамениті італійські компанії. Проєкт, що дістав назву Bottega for Bottegas, привертає увагу громадськості до локальних майстрів і їхніх ремесел.

У межах своєї нової кампанії Bottega Veneta надасть для італійських майстерень та їхньої продукції доступ до своїх рекламних платформ: від онлайн-банерів до офлайн-майданчиків, включно з рекламними плейсментами в Мілані, шпальтами в медіа й спеціальними місцями під продукти у власних крамницях.

Реклама

Bottega Veneta також звертає увагу своїх клієнтів на вибрані компанії, розсилаючи подарункові бокси з ексклюзивним асортиментом продукції шести локальних марок. У подарунковій коробці містяться — паста Pasta Martelli, рис Riso Pozzi, папір Carta Matruda, джин Ginepraio, мило Saponificio Varesino, шоколад Gay-Odin і печиво Krumiri Rossi. Bottega Veneta повідомляє, що тепер організовуватиме таку кампанію регулярно й вшановуватиме інших національних виробників.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.