До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Союз рівних: спільна колекція Burberry x Vivienne Westwood

Влітку 2018 року стало відомо, що два найвідоміших британських бренди – Burberry і Vivienne Westwood – створять спільну колекцію, основою якої стануть їхні власні архіви. Майже через півроку вони представили рекламну кампанію до неї, для якої запросили ікону британської моди Кейт Мосс стати обличчям колаборації.

Кейт Мосс

Однак однією Мосс вирішили не обмежуватися. У зйомках також взяли участь друзі обох брендів, включно з LadyFag, Марко Мотта, Клаудією Лавендер, Джошем Квінтоном і Леонардо Еммануелем.

Реклама

Спадщину двох брендів вдалося поєднати дуже органічно. Від Burberry їй, перш за все, дісталася фірмова клітинка, а Vivienne Westwood подарувала колекції свої відомі оверсайз-жакети, міні-спідниці, що наче повернулися з молодості Вів'єн Вествуд, туфлі на платформі і об'ємні футболки, розкреслені рукописними посланнями від дизайнера.

Андреас Кронталер і Вів'єн Вествуд

Також в колекцію увійшли кілька сорочок, вовняні штани з високою посадкою і різноманітний верхній одяг, без якого вже складно уявити естетику Burberry. Логотипи, до речі, бренди теж з'єднали воєдино – чорним написано ім'я Burberry, а червоним Vivienne Westwood.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.