Ода комфорту: нова лімітована колекція INTERTOP х CHERʼ17
Український fashion-бренд INTERTOP вже вдруге об’єднався з українським брендом CHER'17 для створення лімітованої колекції одягу, взуття й аксесуарів сезону осінь-зима 2023/2024, натхненої жіночою елегантністю, легкістю та теплом.

До нової колекції взуття увійшли ботфорти, чоботи-труби, укорочені черевики на масивній підошві, актуальні черевики зі шнурівкою та вовняні черевики-валянки. Взуття зручне й тепле, що дає можливість носити улюблену пару в холодну погоду, поєднуючи з речами лінійки, створеної з високоякісних натуральних матеріалів.


Одяг з нової колаборації ідеально пасуватиме як для повсякденного, так і для святкового образу. До осінньо-зимової колекції INTERTOP x CHER’17 увійшли светри, різноманітні куртки, як-от пуховики-трансформери та бомбери, кардигани, тренчі, жакети й худі, лонгсліви та спідниці, трикотажні сукні, вʼязані з букле костюми, а також джинси, шкіряні та класичні штани. Усі речі з легкістю комбінуються між собою і дозволяють експериментувати з образами залежно від погоди та настрою.

"Основна ідея нашої колаборації в тому, щоб надати можливість купити стильний і якісний сезонний образ для кожної українки. А ще довести, що восени та взимку можна вдягатися стильно й тепло! Так, щоб і бабуся була за вас спокійна, і streetstyle-фотограф захотів зупинити вас на вулиці для декількох фото", — зазначила співзасновниця бренду CHER’17 Тетяна Парфільєва.

Також до нового дропу увійшли трендові сумки. На підтримку колекції бренди випустили спільну рекламну кампанію — серію романтичних роликів, що розповідають історію романтичного знайомства пари. У відео репрезентована закоханість не тільки в людину, але й у погоду, стиль, одяг і взуття, а гардероб підкреслює настрій головної героїні.
Українські компанії й надалі впроваджують безпрецедентні fashion-проєкти, підтримуючи бізнес та економіку країни. Одяг і взуття з нової колекції вже можна придбати в усіх магазинах мережі INTERTOP та CHER’17, на сайті INTERTOP.UA та в мобільному застосунку.
