КУПИТИ КВИТКИ

Взуття для сміливих: культові жовті черевики Timberland святкують 50-річчя

Широко впізнаваний бренд Timberland випускає, мабуть, найвідоміші черевики у світі. Українці можуть пишатись зв’язком з цим взуттям, адже компанію заснував виходець з Одеси, чоботар Натан Шварц. Цього року культова модель Yellow Boots святкує своє 50-річчя, а бренд представляє екологічну лінійку Colour Blast з моделями, створеними за допомогою нової технології безшовного з'єднання шкіряного верху та гумової підошви.

Реклама.

Усе почалося з того, що в 1952 році досвідчений чоботар на ім’я Натан Шварц, який народився в Одесі у четвертому поколінні сімейства чоботарів, придбав фабрику Abington Shoe Company, де він працював понад три десятиліття. Бренд Timberland був заснований у 1973 році в невеликому містечку Нью-Маркет, штат Нью-Гемпшир, щоб втілити ідею створення ідеальних, міцних і повністю водонепроникних черевиків. Марка стала синонімом високоякісного взуття та одягу, який підходить як для пригод на природі, так і для міського стилю, але що робить Timberland справді особливими, так це їхнє невпинне прагнення до екологічних і відповідальних рішень.

Походження жовтого кольору, або медового, як його називає бренд, сягає 1970-х років, коли Шварц вирішив представити новий відтінок для робочих черевиків компанії. Він був зачарований жовтим кольором, оскільки той символізував пригоди, енергію та життєву силу. Успіх жовтих черевиків забезпечила технологія безшовного з'єднання шкіряного верху та гумової підошви, розроблена та запатентована Timberland. Завдяки цьому висока якість, перевірена десятиліттями, залишається незмінною, а кожна нова модель черевиків, стає ще більш різноманітною за формою та колірною гамою. Особливо популярними жовті черевики стали в 1990-х роках, коли їх почали обирати американські гіпгоп-артисти. Залишаючись упродовж 50 років як must-have і донині, yellow boots — ідеальне взуття, що поєднує комфорт і міцність. Пара жовтих черевиків завжди знайдеться в щоденному і сценічному гардеробах таких знаменитостей, як Jay-Z, Каньє Вест, Дженніфер Лопес, Колін Фарелл, Ріанна, Різ Візерспун і навіть Меган Маркл.

Timberland зробили екологічність одним із своїх ключових пріоритетів. У 2007 році компанія запустила програму Timberland Green Index, яка надає клієнтам інформацію про те, як їхнє взуття впливає на довкілля. З 2011 року бренд почав закуповувати шкіряні матеріали тільки з тих фабрик, що отримали срібний або золотий рейтинг і класифікацію від Leather Working Group — особливу оцінку екологічності виробів зі шкіри. Крім матеріалів, бренд уже деякий час переходить на використання відновлюваної енергії у виробничому процесі.

З моменту створення 1973 року Yellow Boots практично не змінилися. Щільнозерниста шкіра нубука з герметичними швами і лита під тиском підошва, міцно прикріплена до верхньої частини, зробили взуття цілком водонепроникним. Ця увага до якості та найкращих матеріалів збереглася і сьогодні — так народилася нова колекція Colour Blast, присвячена 50-річчю іконічних жовтих черевиків: яскраві кольорові моделі з преміальної шкіри наслідують "старшого брата" та мають комфортну устілку, що запобігає втомі, утеплювач PrimaLoft®, що складається з 90% перероблених матеріалів, і міцну гумову підошву.

Жовті черевики Timberland — основний продукт бренду, його незмінний атрибут. За 50 років існування ці черевики зазнавали різних трансформацій, але завжди залишались вірними якості, формі та стилю. Yellow Boots — більше, ніж пара міцних жовтих черевиків. Це вже класика, в якій кожен може бути тим, ким хоче, залишаючись собою. Це взуття для сміливих.

Офіційним представником бренду Timberland в Україні є компанія INTERTOP. Взуття, одяг і аксесуари можна придбати в офіційних магазинах Timberland та магазинах INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA та в мобільному застосунку.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.