КУПИТИ КВИТКИ

Голлівудська класика: рекламна кампанія Ralph Lauren осінь-зима 2019/2020

Бренд Ralph Lauren продовжує працювати за системою see now – buy now: показує колекції просто перед стартом модного сезону, а не за пів року. Так, у перші дні вересня Ральф Лорен показав нову осінньо-зимову колекцію, що стала гімном епосі Золотого віку Голлівуду, а через кілька тижнів команда вже представила рекламну кампанію до неї.

Обличчям Ralph Lauren знову стала топ-модель Тейлор Гілл, яка постійно бере участь у шоу бренду, а цієї весни представляла сумку RL50. У новому кампейні Гілл приміряє як класичні смокінги, так і насичених яскравих відтінків або з цікавою фактурою, лаконічні вечірні сукні з легким мерехтінням, а також демонструє ефектну альтернативу звичним урочистим образам – костюм, що складається з широких штанів і жилетки з відкритою спиною, одягненої на голе тіло.

Реклама.

<b>Ralph_Lauren_Campaign_2019</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.