Моніка Беллуччі знову співпрацює з Dolce & Gabbana
Італійська актриса Моніка Беллуччі вже давно є музою бренду Dolce & Gabbana й співпрацює з ним упродовж багатьох років. Цієї весни зірка "Малени" повертається в рекламній кампанії сумки Devotion — одного з головних аксесуарних бестселерів марки.

В об’єктиві фотографа Броніслава Сімончика синьйора Беллуччі постає в упізнаваному образі, приміряючи різноманітні звабливі сукні Dolce & Gabbana чорного кольору. Головною її супутницею, природно, стала сумка Devotion — від мініатюрної срібної до чорної, прикрашеної камінням. Знімали для кампейну на озері Комо, мальовничі краєвиди якого стали ідеальним тлом для строгих і водночас ошатних аксесуарів. До речі, тут команда Dolce & Gabbana знімала й недавню рекламну кампанію аромату Dolce Rose, який представляє дочка Моніки — Дева Кассель.



Нагадаємо, що сумка Devotion з’явилася в аксесуарній сім’ї Dolce & Gabbana у 2018 році. Її назва уособлює відданість усьому тому, без чого неможливо уявити марку — ручної роботи, уваги до деталей, релігійних аспектів, інновацій та любові. Всі ці цінності італійські дизайнери вирішили виразити за допомогою серця, що прикрашає сумку і є центральним елементом естетики Dolce & Gabbana.

