КУПИТИ КВИТКИ

Мої улюблені джинси: нова колекція деніму Ralph Lauren

Американський бренд Ralph Lauren представив нову рекламну кампанію Wear Your Story ("Носи свою історію"), присвячену улюбленим джинсам у житті кожної людини. Її герої, серед яких є студент, молодий батько, модель і йог, розповідають свої історії, пов'язані з тією самою парою.

Реклама.

Wear Your Story продовжує глобальну кампанію модного Дому, яка стартувала у квітні і звертається до сімейних цінностей і ностальгічних нот. Працювали над цією зйомкою фотографи Тім Гілл і Джеймс Фінніган.

Також у Ralph Lauren акцентують увагу на стійкому підході до виробництва деніму. Бренд активно співпрацює з Better Cotton Initiative, завдяки якій компанія підтримує відповідальне виробництво бавовни, працює з постачальниками, які переробляють стару джинсову тканину, і впроваджує технології зі зменшення використання води у процесі виробництва джинсів.

<b>RalphLaurenDenimCampaign</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.