Модний марафон: 3 гучних дебюта сезону весна-літо 2019
У Нью-Йорку розпочався Тиждень моди. Він дав старт місячному fashion-марафону, який потім продовжиться в Лондоні, Мілані та Парижі. Сезон весна-літо 2019 повний сюрпризів для модних інсайдерів – від постійних переїздів брендів з міста в місто до кількох гучних дебютів. Vogue.ua розповідає про останні.
17 вересня на Тижні моди в Лондоні першу колекцію для Burberry представить Ріккардо Тіші, який замінив на посаді креативного директора Крістофера Бейлі. Команда бренду вже активно підігріває інтерес громадськості – Тіші встиг оновити монограму і логотип Burberry, зробити колаборацію з Vivienne Westwood і капсульну колекція для Opening Ceremony. Монограма, у свою чергу, вже заполонила світ, а керівництво Burberry оголосило про відмову від використання натурального хутра.
Гігантська надувна іграшка Burberry в ШанхаїУ Парижі буде не менш цікаво. Тут чекають дебютної колекції бунтівника Еді Слімана для Celine. Дизайнер вже встиг зробити кілька провокацій. По-перше, він змінив логотип французької марки, а по-друге – видалив всі попередні фото з її Instagram-сторінки, наче до нього тут нічого не було. Побачили вже шанувальники і перший аксесуар авторства Слімана для Celine – чорну лаконічну сумку, представила яку "випадково" його близька подруга Леді Гага.
Показ Celine весна-літо 2019 відбудеться 28 вересняНовим креативним директором Courrèges призначена німкеня Йоланда Зобель. Про неї мало що відомо, але від цього вдвічі цікавіше дивитися, як вона бачить відродження популярного в 1960-х модного Будинку з впізнаваним ДНК і знаковими речами в архівах. Імовірно, що Зобель, яка до цього працювала з Jil Sander і Acne Studios, візьме курс на мінімалізм і утилітарність.
Йоланда Зобель