Модний марафон: 3 гучних дебюта сезону весна-літо 2019
У Нью-Йорку розпочався Тиждень моди. Він дав старт місячному fashion-марафону, який потім продовжиться в Лондоні, Мілані та Парижі. Сезон весна-літо 2019 повний сюрпризів для модних інсайдерів – від постійних переїздів брендів з міста в місто до кількох гучних дебютів. Vogue.ua розповідає про останні.
17 вересня на Тижні моди в Лондоні першу колекцію для Burberry представить Ріккардо Тіші, який замінив на посаді креативного директора Крістофера Бейлі. Команда бренду вже активно підігріває інтерес громадськості – Тіші встиг оновити монограму і логотип Burberry, зробити колаборацію з Vivienne Westwood і капсульну колекція для Opening Ceremony. Монограма, у свою чергу, вже заполонила світ, а керівництво Burberry оголосило про відмову від використання натурального хутра.
У Парижі буде не менш цікаво. Тут чекають дебютної колекції бунтівника Еді Слімана для Celine. Дизайнер вже встиг зробити кілька провокацій. По-перше, він змінив логотип французької марки, а по-друге – видалив всі попередні фото з її Instagram-сторінки, наче до нього тут нічого не було. Побачили вже шанувальники і перший аксесуар авторства Слімана для Celine – чорну лаконічну сумку, представила яку "випадково" його близька подруга Леді Гага.
Новим креативним директором Courrèges призначена німкеня Йоланда Зобель. Про неї мало що відомо, але від цього вдвічі цікавіше дивитися, як вона бачить відродження популярного в 1960-х модного Будинку з впізнаваним ДНК і знаковими речами в архівах. Імовірно, що Зобель, яка до цього працювала з Jil Sander і Acne Studios, візьме курс на мінімалізм і утилітарність.