До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Час змін: Burberry представили оновлену монограму і логотип

Новий креативний директор Burberry, Ріккардо Тіші, продовжує підігрівати інтерес до бренду напередодні свого дебюту. Так, за півтора місяця до показу, який відбудеться 17 вересня в межах Тижня моди в Лондоні, італієць представив оновлений логотип бренду і монограму.

Оновлена монограма Burberry, присвячена Томасу Берберрі – засновнику бренду
Новий логотип Burberry

Розробив нову монограму Burberry дизайнер Пітер Севілл, відомий своїми роботами для Calvin Klein. У цьому проекті він відштовхувався від зовнішнього вигляду фірмових візерунків Burberry 1908 року. Монограма є контрастним переплетенням ініціалів засновника бренду, Томаса Берберрі.

Реклама

Нагадаємо, що останній раз логотип Burberry видозмінювали 1999 року – майже 20 років тому його для бренду придумав Фаб'єн Барон.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.